تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۷۱۹۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد:
اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله در خرمشهر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله در خرمشهر خبر داد.

 علیرضا خردمند اظهار کرد: امروز دشمن بعد از ناامیدی از هرگونه اقدام امنیتی و نظامی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی، به صورت متمرکز به جنگ در عرصه اقتصادی علیه این مردم و اعمال فشار مضاعف در حوزه اقتصاد پرداخته است.

وی افزود: بر همین اساس رزمایش سراسری اقتدار عاشورای بسیج سپاهیان حضرت محمد رسوال‌الله(ص) ۲ با هدف ناامید کردن دشمنان انقلاب اسلامی از اعمال فشار‌های اقتصادی روز ۲۵ شهریور‌ماه در خرمشهر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: این رزمایش با حضور گردان‌های بیت‌المقدس برگزار و با فراخوان، تجمع، اردوکشی و ستون کشی در سطح شهرستان و استقرار در اردوگاه شهید باکری ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: از اهداف برگزاری این رزمایش می‌توان به خدمت رسانی به عموم مردم، بلااثر کردن تحریم‌های ظالمانه دشمن و تبیین کارنامه و دستاوردهای کلان ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد.

خردمند اظهار کرد: در این رزمایش که با استفاده از ظرفیت اقشار مختلف بسیج برگزار خواهد شد، بسیجیان خرمشهری نشان خواهند داد برای باری دیگر و در نبرد اقتصادی نیز دشمن را در ورودی های خرمشهر زمین گیر خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: همچنین همزمان با اجرای رزمایش، گروه‌های جهادی سپاه ناحیه خرمشهر برای اجرای اقدامات فرهنگی و آموزشی به نقاط حاشیه نشین و کم برخوردار شهرستان اعزام و به مردم این مناطق خدمت رسانی می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار