تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۷۲۰۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موافقت استاندار با افزایش جوایز ورزشکاران مدال آور خوزستانی در جاکارتا
مراسم بدرقه از ۱۹ ورزشکار خوزستانی اعزامی به رقابت های پارآسیایی جاکارتا با حضور استاندار برگزار شد.

این مراسم با حضور شریعتی استاندار خوزستان، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان و روسای هیات های ورزش های جانبازان و معلولان و کم بینایان و نابینایان در اهواز برگزار شد.

در این مراسم از غلامرضا رحیمی، عادل طرفی، علیرضا قلعه ناصری، علی امیدی، هاشمیه متقیان، مهناز امینی، صادق و علی بیت سیاح، عبدالرضا جوکار، آرش سلطانی، امان الله پاپی، الهام صالحی، جواد حردانی، خالد خضری و شهلا حدیدی به عنوان ورزشکار و ماشالله طاهری، مهدی فارسی و زهرا کرم زاده به عنوان مربی از هیات ورزش های جانبازان و معلولان و همچنین از فاطمه برقول، مریم حسام آبادی، میکاییل دیانی و امید جعفری با اهدا لوح تقدیر و حواله 50 میلیون ریالی از ورزشکاران اعزامی به این مسابقات تجلیل شد.

در پایان این مراسم استاندار خوزستان با درخواست ورزشکاران اعزامی به جاکارتا مبنی بر افزایش مبلغ جوایز موافقت کرد و بر این اساس به هر کدام از ورزشکارانی که موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شوند، به ترتیب مبلغ ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد. 

همچنین قرار شد جوایز مربیان نیز نسبت به دوره قبل افزایش یابد واین جوایز براساس میانگین مدال آوری ورزشکاران در این دوره، پرداخت شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار