تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۷۲۲۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال استقلال خوزستان جریمه نقدی شد
تیم فوتبال استقلال خوزستان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل 'گرفتن کارت زرد بیش از حد متعارف در بازی مقابل پیکان تهران' جریمه نقدی شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پنج بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر باشگاه های ایران در مقابل پیکان تهران از داور بازی کارت زرد دریافت کردند به همین دلیل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این تیم را به پرداخت 40 میلیون ریال محکوم کرد.

در این دیدار یعقوب پیری، سرپرست تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض شدید به داور که منجر به اخراجش شد، طبق ماده 54 مقررات انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

افشین کمائی، مربی تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض به تصمیم داور و درگیری با مربی تیم مقابل که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و پرداخت 20میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین حمید مطهری، مربی تیم پیکان به دلیل درگیری مربی تیم مقابل و رفتار غیر ورزشی با تیم داوری، به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم‌های پیکان تهران و استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پیکان به پایان رسید.

بر اساس اعلام این کمیته رای یاد شده قطعی بوده و قابل تجدید نظر نیست.

تیم استقلال خوزستان هم اکنون با کسب 6 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار