تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۷۲۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز میزبان مسابقات شطرنج کارگری قهرمانی کشور شد
رییس هیات شطرنج خوزستان از برگزاری رقابت های شطرنج کارگری قهرمانی کشور به میزبانی اهواز خبر داد و گفت: این مسابقات مهرماه سال جاری در اهواز برگزار می شود.

عبدالامیر خطیب زاده اظهار داشت: با توجه به درخواست هیات ورزش کارگری استان در خصوص برگزاری مسابقات در خوزستان، این رقابت ها از روز 11 تا 14 مهرماه به میزبانی خانه شطرنج اهواز برگزار می شود.

رییس هیات شطرنج خوزستان با اشاره به این که مسابقات شطرنج کارگری کشور به صورت تیمی و به روش سوییسی برگزار می شود افزود: هر تیم با پنج بازیکن، یک مربی و یک سرپرست در این مسابقات حضور دارد که در نهایت تیم برتر این رقابت ها به عنوان تیم ملی ایران جواز حضور در مسابقات کارگری جهان در اسپانیا را کسب می کند.

وی با بیان این که شرکت فولاد اکسین خوزستان میزبانی این مسابقات را بر عهده دارد گفت: با توجه به این که خوزستان میزبانی این رقابت ها است با 2 تیم فولاد اکسین خوزستان و شرکت غدیر اهواز در این پیکارها حاضر می شود که از شانس بالایی برای قهرمانی در این دوره از رقابت ها برخوردار است.

خطیب زاده افزود: در رقابت ها سال گذشته بازیکنان بسیاری از تیم ها تجربه حضور در لیگ های کشور را داشتند و این موضوع سطح فنی رقابت ها را بالابرده بود، پیش بینی می کنیم رقابت های امسال در سطح فنی بالاتری نسبت به سال گذشته برگزار شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار