تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۷۲۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شوشتر میزبان دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دومین جشنواره ملی استند آپ کمدی در آذر ماه سال جاری در شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد. 
  
محمد جوروند با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره ملی استند آپ کمدی در 2 بخش آزاد و حمایت از کالای ایرانی برگزار خواهد شد. 
  
وی در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره عنوان کرد: کشف و استعدادیابی در زمینه بداهه گویی و برقراری ارتباط با مخاطب بوسیله زبان و بدن، استفاده از ظرفیت‌های بومی محلی در ایجاد موقعیت کمدی به صورت خاطره، لطیفه و مونولوگ، ایجاد بستر مناسب جهت رشد و ارتقای ژانر طنز با توجه به تاثیر شگرف آن در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه ، تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر در زمینه استندآپ کمدی و ایجاد شورو نشاط اجتماعی با توجه به تاثیر شگرف نشاط در بالندگی و توسعه بیش از پیش جامعه از اهداف مهم این جشنواره هستند. 
  
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به شرایط شرکت در دومین جشنواره ملی استند آپ کمدی اظهار کرد: هر اجرا باید بر لوح فشرده ثبت و به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد، آثار با مشخصات کامل شرکت‌کننده از جمله، نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، آدرس کامل و تلفن ارسال شود همچنین منتخبین متعهد می‌گردند تا اجرای خود را در شهر میزبان با شرایطی که دبیرخانه تشخیص و اعلام می‌نماید برای عموم به نمایش بگذارد. 
  
جوروند افزود: دبیرخانه جشنواره به جز آثاری که هیات داوران مشخص می‌کنند، بخش آراء مردمی را نیز برای انتخاب بهترین اجرا لحاظ خواهد کرد همچنین دبیرخانه این جشنواره در روزهای برگزاری جشنواره با حضور هنرمندان نام اشنای عرصه طنز کشور اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی به صورت رایگان خواهد کرد. 
  
وی همچنین گفت: برای شرکت در این جشنواره محدودیتی از نظر ارسال تعداد آثار، شرایط سنی و موضوع برای شرکت کننده وجود ندارد همچنین آثاری که بعداز زمان مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شوند در این جشنواره شرکت داده نخواهند شد. 
  
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: دبیرخانه جشنواره از تعدادی از افراد که بنا به رای داوران حائز رتبه می‌گرند دعوت به عمل آورده و در روز اختتامیه از میان آنان برگزیدگان نهایی را مشخص و با لوح سپاس و جوایز نقدی از آنان تقدیر خواهد کرد. 
  
به گزارش ایسنای خوزستان،  حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامی است و عدم حضور برگزیده انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد و برگزیدگان این جشنواره مجاز به اجرای عموم در سراسر استان می‌باشند. 

مهلت ارسال آثار تا پایان آبان  سال ٩٧ و برگزاری جشنواره در نیمه دوم آذر 97 خواهد بود. 
  
جوایز برگزیدگان در هر بخش برای  نفر اول 30 میلیون ریال، نفر دوم 20 میلیون ریال، نفر سوم 10 میلیون ریال. همچنین جایزه آرای مردمی برای اثر برگزیده 30 میلیون ریال است.
نشانی دبیرخانه جشنواره: خوزستان، شوشتر، میدان غدیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه دومین جشنواره ملی استندآپ کمدی، تلفن: 06136224540 ـ دورنگار: 06136225000  ـ هماهنگی 09166092352.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار