تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۷۲۵۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شفیعی: حمله تروریستی اهواز بیانگر کینه دشمنان نظام و انقلاب است
رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: حمله تروریستی روز گذشته اهواز در ایامی که شور حسینی و عاشورایی بر جان‌های مردم حاکم بود و در روزی که نشان اقتدار ملی بود، انجام شد که بیانگر کینه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی  با اشاره به حمله تروریستی روز گذشته به رژه نیروهای مسلح در اهواز، اظهار کرد: اتفاق تلخی که دیروز رخ داد، حادثه‌ای بود که قبل از آن برای مردم خوزستان و موارد مشابه برای ملت ایران پیش آمده بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دست‌های آلوده نظام سلطه و عوامل آن‌ها را از منافع زیادی در این کشور قطع کرده است؛ طبیعی است که دشمنان کمربسته‌ای، انقلاب اسلامی را تهدید کنند و هدف قرار دهند.

رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه انجام این حمله در سالروز آغاز جنگ تحمیلی پیام روشنی دارد، گفت: پیام این حمله این است که نظام سلطه از هر فرصتی برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

شفیعی ادامه داد: اشتباهی که استکبار در انجام این حمله مرتکب شد این است که این حمله در ایامی که شور حسینی و عاشورایی بر جان‌های مردم حاکم بود و در روزی که نشان اقتدار ملی بود، انجام شد که بیانگر کینه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته اهواز، بیان کرد: بیشتر از محکوم کردن عوامل جنایتکار این حادثه، حامیان این عوامل که شیوخ خبیث سعودی و آمریکا هستند را محکوم می‌کنیم.

رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: ان‌شاءالله فردا در روز تشییع شهیدان مظلوم این حمله تروریستی، مردم خوزستان و شهرستان اهواز یکپارچه اقتدار و همبستگی خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

شفیعی با بیان اینکه امام (ره) فرمود "بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود"، تصریح کرد: این شهادت‌ها هیچ تاثیر و نتیجه‌ای برای منافع نظام سلطه نخواهد داشت، بلکه پیوسته عواطف ملت ما را در مقابله با آن‌ها برانگیخته خواهد کرد و ان‌شاءلله موجب انزوال آن‌ها را فراهم خواهد کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار