تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۷۳۲۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علیرغم وعده‌ها ؛
اداره ثبت اسناد در هندیجان مستقر نشده است
اداره ثبت اسناد علیرغم وعده‌های مدیر کل این اداره در استان خوزستان هنوز در شهرستان هندیجان مستقر نشده و مردم این خطه کماکان در جاده‌های خطرناک به ادارات شهرهای اطراف دست به دامان می‌شوند.

شهرستان هندیجان 15 سال است که شهرستان شده اما هنوز برخی ادارات از جمله ثبت اسناد، اوقاف و امور خیریه، بنیاد مسکن، تعزیرات حکومتی، شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی، پلیس + 10 اداره بیمه سلامت، معاینه فنی در این شهر محروم مستقر نشده‌اند.

اداره ثبت اسناد و املاک زیر نظر سازمان ثبت املاک کشور و از زیر مجموعه قوه قضاییه است علیرغم وعده‌های فراوان مدیرکل آن در استان خوزستان مبنی بر استقرار آن در شهرستان هندیجان هنوز بعد از چندین سال این وعده‌ها عملی نشده است.

مسئولان شهرستان هندیجان از جمله امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، خبرگزاری تسنیم بشدت پیگیر استقرار این اداره شده‌اند اما معلوم نیست چرا هنوز این اداره مستقر نشده آیا کسی با این موضوع مخالفت می کند؟

قوه قضاییه باید اداره ثبت اسناد را در هندیجان مستقر کند

قوه قضاییه باید جهت خدمت به مردم پیش قدم باشد چرا که مسئولان شهرستان هندیجان آماده استقرار این اداره مهم در هندیجان هستند. فرمانداری با همکاری برخی ادارات مکان مجهز و تجهیزات لازمه را مهیا کرده است.

رضا شعبانی فعال اجتماعی هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: علیرغم خواسته‌های مردم هندیجان مبنی بر ضرورت استقرار اداره ثبت اسناد که یک نیاز مبرم و به حق است، هنوز مسئولان اداره کل خوزستان آن را در هندیجان مستقر نکرده‌اند.

وی افزود: اگر این اداره مهم در هندیجان مستقر شود ترددهای مردم هندیجان در جاده‌های خطرناک شهرهای اطراف کاسته و کمتر کشته می‌شوند. چرا استقرار این اداره در هندیجان با موانع زیادی روبه‌رو است؟

علت مستقر نکردن اداره ثبت اسناد در هندیجان چیست؟

مشاور فضای مجازی شورای شهر هندیجان بیان کرد: از مسئولان استان خوزستان از جمله حضرت آیت‌الله جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار خوزستان، مدیرکل ثبت اسناد درخواست داریم که به این مطالبه عمومی در راستای خشنودی مردم توجه ویژه به هندیجان داشته باشند.

علی گلمرادی نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علت کم کاری در استقرار این اداره در هندیجان چیست؟ ما به جدیت پیگیر موضوع هستیم.

وی افزود: هندیجان یک شهر محروم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد، این شهر 15 سال است که شهرستان شده اما هنوز برخی ادارات در آن مستقر نشده‌اند. مسئولان اجرایی باید ادارات خود را در این شهر مستقر کنند.

علت کم کاری در استقرار این اداره در هندیجان چیست؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: ما پیگیر استقرار همه ادارات در هندیجان هستیم از جمله اداره مهم ثبت اسناد که باید هر چه سریع‌تر مستقر شده و مشکلات مردم را رفع کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار