تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۷۴۸۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترانه‌های جدید حامد همایون در آبادان رونمایی می‌شوند
حامد همایون، خواننده موسیقی پاپ کشور، پس از ۹ ماه در اولین تور کنسرت‌‌های خود ۲۲ آذر 97 در سالن سینما نفت آبادان روی صحنه می‌رود.

ترانه‌های جدید حامد همایون در آبادان رونمایی می‌شوند

حامد همایون ۲۲ آذر ۹۷ به مدت یک شب و در 2 سانس برای هواداران خود در سینما نفت آبادان موسیقی زنده اجرا می‌کند. 

تهیه‌کننده این کنسرت در این باره اظهار کرد: همایون در سانس اول از ساعت ۱۹:۳۰ و در سانس دوم از ساعت ۲۲:۰۰ به صحنه خواهد رفت. 

محمد انصاری افزود: این خواننده محبوب موسیقی پاپ کشور پس از ۹ ماه انتظار در اولین تور کنسرت‌های خود پیش از تهران ابتدا در سینما نفت آبادان برای مخاطبین و هواداران خود موسیقی زنده اجرا خواهد کرد. 

وی تصریح کرد: با توجه به علاقه‌مندی و استقبال مردم شریف استان خوزستان و حمایت همه جانبه مسئولان محترم ذیربط تصمیم گرفتم مجدد حامد همایون را به آبادان دعوت کنم. 

مدیر موسسه فرهنگی ـ هنری آوای نشاط اروند ادامه داد: این خواننده محبوب موسیقی پاپ کشور چند آهنگ جدید را منتشر کرده که در این کنسرت از آن‌ها رونمایی خواهد شد. 

این کنسرت به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی ـ هنری "آوای نشاط اروند" به مدیریت محمد انصاری و با همکاری اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند و اداره ارشاد شهرستان آبادان تهیه و تدارک دیده شده است. 

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت با انتخاب صندلی می‎توانند به وب‎سایت www.3670.ir مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۶۱۳۱۳۴۲۶-۰۹۳۳۶۳۱۶۳۰۱ تماس بگیرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار