تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۷۴۸۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفر دو روزه عضو هیئت مدیره تعاون روستایی کشور به خوزستان؛
بالا بودن ظرفیت های تعاون روستایی خوزستان یک مزیت است

بالا بودن ظرفیت های تعاون روستایی خوزستان یک مزیت است
خوزنیوز: رضا رحیمی عضو هیئت مدیره تعاون روستایی کشور در سفر دو روزه خود به خوزستان از ظرفیت ها و پتانسیل های این استان در شهرستان های مختلف بازدید به عمل آورد.

به گزارش خوزنیوز؛ رضا رحیمی به همراه صیاحی مدیر تعاون روستایی خوزستان و معاونین این اداره از ظرفیت ها و پتانسیل های تعاون روستایی بازدید به عمل آوردند و در جریان نوع فعالیت های این استان در بخش های مختلف قرار گرفت.

رحیمی در روز اول سفر خود به خوزستان به شهرستان شوش رفت و از مجتمع شالی خشک کنی و برنج کوبی شرکت تعاونی اتحاد بازدید به عمل آورد.

وی همچنین در روز اول سفر خود به منطقه دوسلاق شهرستان شوش رفت و با اعضای شرکت تعاونی تولید چنانه جلسه ای را برگزار کرد.

او سپس به شهرستان اندیمشک سفر کرد و از شرکت حمل و نقل و کارگاه قالی بافی این شهرستان بازدید کرد.

پایان بخش روز اول سفر بازدید از خط سورت و بسته بندی مرکبات در دزفول و نوع فعالیت این کارخانه بزرگ بسته بندی محصولات کشاورزی و همچنین بازدید از  مجتمع کشت و صنعت شهید رجایی و باغات مرکبات و گلخانه های وابسته به اتحادیه تعاونی های روستایی کشور بود.

رحیمی در روز دوم سفر خود با حضور در جلسه ستادی مدیریت تعاون روستایی خوزستان پای صحبت مدیران و روسای تعاون روستایی استان نشست و از آخرین وضعیت عملکردی و مشکلات تعاون روستایی باخبر شد.

وی سپس با سفر به شهرستان شادگان و بازدید از شرکت تعاونی تولید سعادت از فعالیت های این تعاونی بازدید کرد، لازم به ذکر است که شرکت تعاونی تولید سعادت مسئولیت توزیع،تامین و انتقال آب جهت آبیاری 1600 هکتار از ارضی کشاورزی در سال گذشته را عهده دار بود و متوسط عملکرد این تعاونی برداشت حدود 4 تن گندم از هر هکتار بوده است و امسال هم برای کشت پائیزه مسئولیت توزیع آب را عهده دار شده است.

او همچنین از انبارها و سردخانه های نگهداری خرمای خریداری شده توسط شبکه تعاون روستایی خوزستان در شهرستان آبادان و شادگان و کارگاه بسته بندی و فرآوری خرما شهرستان آبادان بازدید به عمل آورد.

رحیمی بعد از سفر دو روزه خود به خبرنگار ما گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در خوزستان یک مزیت به شمار می رود و این مزیت می تواند نقش پررنگی را در زمینه اشتغالزایی ، تولید ثروت و خودکفایی را پیش روی ما قرار دهد.

وی ادامه داد: توجه و تلاش، خوزستان را الگوی سایر تعاون روستایی های کشور می تواند کند و مطمئن هستم وقتی پای یک کار مردم عرق بریزند و زحمت بکشند این امر دست یافتنی خواهد بود.

این عضو هیئت مدیره تعاون روستایی کشور در پایان گفت: از مدیران تعاون روستایی خوزستان تشکر می کنم و امیدواریم بتوانند با قدرت و دقت به سرعت به سمت توسعه و پیشرفت در امور بروند.

:
:
:
آخرین اخبار