تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۷۴۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سامان‌دهی مسافربرهای شخصی به چه دردی می‌خورد؟
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز با اشاره به مشکلاتی که در روند سامان‌دهی مسافربرهای شخصی وجود دارد، گفت: سامان‌دهی خودروهای مسافربر شخصی به چه دردی می‌خورد؟ مگر سازمان تاکسیرانی چه چیزی به این افراد می‌دهد؟

محمد رستم‌منش  در خصوص فعالیت خودروهای مسافربر شخصی اظهار کرد: در حال حاضر مسافربرهای شخصی، بیشتر افرادی هستند که پس از بازنشستگی به این کار روی می‌آورند. با توجه به اینکه حقوق بازنشستگان کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد، این افراد مجبور به مسافرکشی هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز ادامه داد: درست است که مسافربر‌های شخصی گاه موجب ایجاد ناامنی می‌شوند اما به دلیل اینکه در برخی مسیرها نرخ کرایه مسافربرهای شخصی پایین‌تر از تاکسی‌های شهری است و از آنجا که قدرت خرید مردم هم پایین آمده است، مجبور هستند از خودروهای مسافربر شخصی استفاده کنند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در روند سامان‌دهی مسافربرهای شخصی وجود دارد، افزود: سامان‌دهی خودروهای مسافربر شخصی به چه دردی می‌خورد؟ مگر سازمان تاکسیرانی چه چیزی به این افراد می‌دهد؟

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: هزینه‌ها سه تا چهار برابر افزایش یافته است. مردم برای تأمین هزینه‌ها مجبور به مسافرکشی هستند. هزینه تعمیر یک خودرو هم به همین میزان افزایش یافته است.

رستم‌منش با اشاره به کمبود تاکسی شهری در اهواز گفت: این سازمان هیچ سودی برای تاکسی‌های شخصی ندارد تا خودروهای خود را زیر نظر سازمان تاکسیرانی بیاورند. همچنین امکاناتی در اختیار این افراد قرار نمی‌گیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار