تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۷۵۲۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرمانی خوزستان در مسابقات بوکس کشور پس از ۲۲ سال
رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی پس از پنج شب، با قهرمانی تیم خوزستان به پایان رسید
رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی پس از پنج شب، با قهرمانی تیم خوزستان به پایان رسید.

مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی اهواز که با حضور 210 ورزشکار از 17 آذرماه در سالن 2500 نفری گیت بوستان آغاز شد، امشب با برگزاری بازی های فینال و قهرمانی خوزستان به پایان رسید.
 
بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس کشور و انتخابی تیم‌ملی که به اذعان مسوولان فدراسیون با تفاوت‌های بسیاری از نظر امکانات، نظم و تعداد شرکت‌‌کنندگان در اهواز برگزار شد، تفاوت عمده دیگری هم داشت که آن نیز حضور و استقبال بی‌نظیر تماشاگران بود که هر شب بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود و شور و هیجان خاصی به بازی‌ها داده بود.

همچنین این مسابقات باتوجه به رینگ‌های در نظر گرفته شده و نورپردازی، با استاندارهای بین‌المللی در اهواز برگزار شد که در این بین نیز نمی توان از نقش اساسی سیامک صالحی، سرپرست بوکس استان که در برگزاری این رقابت ها که به اذعان فدرسیون نیز در سطح بالایی برگزار شد، به سادگی گذشت‌.

در پایان این پیکارها در نهایت خوزستان با کسب چهار مدال طلا و یک نشان برنز به قهرمانی رسید، تهران دوم شد و مازندران در رده سوم قرا گرفت.

پیش از این خوزستان در سال ۷۵ به عنوان قهرمانی این رقابت ها رسیده بود.

کاپ تکنیک به مسلم مقصودی از خوزستان رسید و کاپ قدرت و جنگندگی را اشکان رضایی از خوزستان به خود اختصاص داد.

همچنین از نکات قابل توجه دیدار فینال، رقابت حساس بین دو تیم خوزستان و تهران بود که با امتیازات نزدیک به هم شانه به شانه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش بی‌وقفه داشتند.

دیدار اختتامیه نیز با حضور ثوری رییس فدراسیون، حاجتی مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استان، صالحی نایب‌رییس فدراسیون، نماینده مردم مسجدسلیمان، کلانتری دبیر فدراسیون و همچنین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد و مدال و جام قهرمانی به نفرات و تیم های برتر اهدا شد.

همچنین اکبر احدی، سرمربی تیم‌ملی و علی مظاهری دستیار او نیز از نزدیک نظاره گر این مسابقات بودند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار