تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۷۵۴۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان خوزستان برگزار شد
خوزنیوز: مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان خوزستان در تالار آفتاب کتابخانه مرکزی اهواز با حضور جمعی از مسولین استانی، کارکنان اداره کل و روسای ادارات شهرستان ها برگزار شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان ضمن تبریک هفته حمل و نقل و راهداری تصریح کرد: من از همه دست اندرکاران و کارکنان گمنام این سازمان که در تمام ایام با جان و دل وظایف خود را بیش از پیش به مرحله انجام رسانده اند قدردانی می نمایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه گفت: با توجه به مشکلات فراروانی که وجود دارد همواره تلاش کردیم که در این بخش مشکلات را تا حد قابل توجه ای مرتفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل امروز به عنوان پیش گامان عرصه اقتصاد نقش تاثیرگذاری دارند، بیان کرد: همکاران ما در طول شبانه روز در تابستان های طاقت فرسای خوزستان ، زمستان و در زمان حوادثی مانند برف، سیل و ریزش کوه زحمات زیادی را متحمل می شوند که شایسته ی تقدیر است.

بهرامی نیا با اشاره به اینکه رانندگی جزو مشاغل سخت و زیان آور است عنوان کرد: پیگیری هایی در خصوص مشکلات بخش حمل و نقل انجام شده و در چند ماهه اخیر رانندگان مطالبات بحقی داشتند که با تلاش همه ی عوامل و دیگر دستگاها توانستیم ضرایب بیمه تامین اجتماعی را اصلاح و بیمه تکمیلی آن ها را بدون دریافت هیچ گونه وجهی از آنها اجرایی کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تن-کیلومتر در خصوص موضوع افزایش کرایه رانندگان که یک امر توافقی بین تشکل های صنفی است گفت: ممکن است مشکلاتی در این خصوص وجود داشته باشد که با گذر زمان حل خواهد شد.

بهرامی نیا با بیان اینکه تامین زیرساخت اصلی حمل و نقل وظیفه اصلی این اداره کل است، عنوان کرد: تلاش ما این است که وضع موجود در جاده ها را حفظ کنیم تا بعد از آن به ارتقا شاخص ها پرداخته شود.

وی با اشاره اینکه سال گذشته یک برنامه سه ساله برای جهش در حوزه راهداری تهیه و تدوین شد، عنوان کرد: خوشبختانه برای اجرایی شدن این برنامه ها جهش قابل توجه ای در حوزه راهداری صورت گرفته است.

بهرامی نیا تاکید کرد: قطعا برای رسیدن به استانداردهای لازم نیاز به زمان است اما در پایان سال سوم می توانیم بگوییم که از شبکه حمل و نقلی خوبی در استان برخوردار خواهیم بود.

در پایان این همایش از رانندگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر ناوگان جاده ای استان و راهداران تجلیل و قدردانی شد.
:
:
:
آخرین اخبار