تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۷۵۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اهوازمطرح شد؛
تاکید بر پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی از شهرداری کلانشهر اهواز
سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اهواز در محل سالن اجتماعات فرمانداری  اهواز برگزار شد.

سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اهواز با حضور لطیف حیائی اهوازی، معاون سیاسی امنیتی فرماندار اهواز؛ حسین صفری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و اعضا انجمن کتابخانه های عمومی در محل سالن اجتماعات فرمانداری  اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حسین صفری، رئیس  اداره کتابخانه های عمومی اهواز به بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی ازابتدای سال پرداخت و گفت: عدم پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی مشکلات زیادی را برای کتابخانه های عمومی بوجودآورده است که کتابخانه های عمومی را از پرداخت هزینه های جاری با مشکل روبرو کرده است.

صفری گفت: هزینه های پرسنلی، تعمیرات و تجهیزات کتابخانه های عمومی در سطح شهرستان اهواز و ملزومات مورد نیاز کتابخانه های عمومی  مشکلات زیادی را برای مدیریت این کتابخانه های بوجود آورده است که متاسفانه از ابتدای سال جاری تا به امروز تنها 500 میلیون ریال به حساب انجمن کتابخانه های عمومی واریز شده است که بسیار ناچیز است.

لطیف حیائی اهوازی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداراهواز در این جلسه عنوان کرد: مدیران سازمان ها و ادارات در نشست های فرهنگی با محوریت کتاب شرکت کنند و زمینه فرهنگ سازی کتاب وکتابخوانی در ادارات در ارتباط با مراجعه کنندگان سازمان متبوع خود فراهم کنند.

وی ادامه داد: شهرداری سهم قانونی کتابخانه های عمومی شهرستان اهواز را برای اجرای برنامه های فرهنگی در کتابخانه ها پرداخت کنند.

همچنین در این جلسه  مصوب شد کتابخانه تازه تاسیس ملاشیه با نام ابن سکیت (یعقوب بن اسحاق دورقی اهوازی معروف به ابن سکیت) نامگذاری شود.
:
:
:
آخرین اخبار