تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۷۵۷۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعویض و کارگزاری 1000 متر خط انتقال آب شرب 68 روستای شهرستان آبادان
معاونت طرح و توسعه شرکت آبفا روستایی استان خوزستان از تعویض و کارگزاری 1000 متر خط انتقال آب شرب 68 روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب روستایی استان خوزستان؛ عبدالهادی ساداتی گفت: عملیات تعویض و کارگزاری 1000 متر خط انتقال آب شرب تاسیسات شهید کشتکار در راستای جلوگیری از هدر رفت آب و افزایش فشار اب شرب اهالی شریف روستاهای تحت پوشش انجام شد.

وی یادآور شد: پیش از این، عملیات کارگزاری 500 متر خط لوله از رودخانه به تاسیسات شهید کشتکار انجام و به بهره برداری رسیده بود.

ساداتی ادامه داد: کارگزاری 1000 متر خط انتقال حد فاصل 3 راه یادمان شهید تندگویان تا پل چهارم (سادات) انجام شده است.

معاونت طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان اظهار کرد: فرسودگی شدید خط انتقال منجر به افت فشار و هدر رفت حجم بالایی از آب شرب اهالی شریف روستاهای تحت پوشش می شد که این مشکل با حمایت های دکتر جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس و با مشارکت و حمایت های منطقه آزاد اروند حل شد.

ساداتی خاطرنشان ساخت: بزودی و در فاز بعدی این پروژه، عملیات کارگزاری 2 هزار و 500 متر خط انتقال اجرایی خواهد شد که با این اقدام مشکل افت فشار، توزیع آب بصورت شبانه روزی و پایدار و شاخص کیفی آب شرب اهالی شریف این روستاها حل می شود.

گفتنی است؛ تاسیسات آبرسانی روستایی شهید کشتکار آبادان 68 روستا با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر را تحت پوشش آبرسانی قرار داده است.
:
:
:
آخرین اخبار