تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۷۵۸۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقدیر استاندار از مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان
استاندار خوزستان گفت: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هرگز دیدگاه تنگ نظرانه نداشته و همواره دغدغه حمایت از تولیدکننده و جذب سرمایه گذار را داشته است.

غلامرضا شریعتی در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح فروآلیاژ و فاز دوم کنسانتره سنگ آهن در شهرک صنعتی شماره ٢ اندیمشک اظهار کرد: شاید تا چند سال اخیر مدیران خود را مکلف به ارائه خدمت به سرمایه گذار نمیدانستند و به نوعی تنگ نظرانه به او می نگریستند در حالی که سرمایه گذار داشته های خود را در مسیر کارآفرینی و ایجاد اشتغال هزینه می کند و این امر قابل تحسین است.

وی افزود: اینکه در 9 ماهه سال جاری شاهد رشد 75 درصدی سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی استان هستیم و تولید کننده می گوید زمین را شهرکهای صنعتی طی مدت ٢ روز به وی تحویل داده و پیش پرداخت نقدی را نیز 20 درصد کاهش داده است و در کمترین زمان ممکن برق مورد نیاز این واحد تأمین شده است نشانه دیدگاه جذب سرمایه و توسعه اقتصادی محور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان است که از وی تقدیر می نمایم.

شریعتی بر ادامه این مسیر توسط کلیه مدیران استان تأکید کرد و گفت: خوشبختانه این دیدگاه تنگ نظرانه در سال های اخیر در حال رخت بستن از خوزستان است و بر ادامه این مسیر تأکید دارم.
:
:
:
آخرین اخبار