تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۷۵۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات اقدام‌پژوهی و کتاب‌خوانی
آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات اقدام‌پژوهی و کتاب‌خوانیمدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سفیران فرهنگی کانون در مناطق محروم و کم‌برخوردار هستند. 

وحید کیانی در آیین تجلیل از مربیان و اعضا برگزیده مسابقات کشوری و استانی اقدام‌پژوهی و کتاب‌خوانی در اهواز با بیان این مطلب گفت: مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری کانون سفیرانی هستند که در راستای تحقق عدالت اجتماعی با حضور در مناطق مختلف روستایی و شهری و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان این مناطق خدمت‌رسانی می‌کنند. 

وی افزود: باید از توانایی‌های واحدهای سیار کانون در خدمت‌رسانی بیشتر به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار استفاده بیشتر شود و ما تلاش می‌کنیم تعداد کتابخانه‌های سیار و همچنین پایگاه‌های کانون در مناطق محروم را افزایش دهیم. 

در ادامه این مراسم با حضور مدیرکل کانون خوزستان با اهدا لوح و هدیه از زینب زهیری مهر، حسین رضای‌مزارعی، فاطمه فرهانی، حسین دستیار و سلمان بابادی اعضای فعال کتاب‌خوان کانون استان خوزستان قدردانی شد. 

همچنین در این مراسم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سعید گل گل، لیلا سپهری و زینب مقدم مربیان برتر طرح‌های خلاق کتاب‌خوانی در کانون خوزستان تجلیل کرد. 

منصوره محمدی، فاطمه حسن‌نسب، الهام بهادرقنواتی، زهرا رشیدنیا، مرضیه دقایقی، ندا شنبدی، لیلا سپهری، زینب مقدم، حدیث علیشاهی و نسرین بازیانی دیگر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان بودند که در این آیین به ‌عنوان نفرات برگزیده مسابقه اقدام پژوهی استان خوزستان تجلیل شدند. 

نیز از تلاش‌های لیلا قنواتی فرد کارشناس فرهنگی و رابط کتاب‌خوانی و پروانه شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش کودکان و نوجوانان خوزستان با اهدا لوح و هدیه قدردانی شد. 

در ادامه این مراسم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از باربد یارزاده دهکردی عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز و دانش‌آموز دبیرستان دوره اول سروش که توانسته بود در دومین دوره مسابقات کتاب‌خوانی دانش‌آموزی کشور «دانایی و توانایی» رتبه برتر را کسب کند تجلیل کرد. 

منصوره محمدنژاد کارشناس مرکز آفرینش‌های ادبی، طیبه پوربصیری مربی ادبی و مرجان ظریفی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نیز در این مراسم لوح‌های قدردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در همکاری و تلاش در برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) را از دست مدیرکل کانون خوزستان دریافت کردند.
:
:
:
آخرین اخبار