تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۷۶۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از وضعیت آبرسانی به روستاهای غیزانیه اهواز بازدید شد
مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز از بازدید جمعی از مسوولین و اهالی شریف روستاهای بخش غیزانیه از وشعیت آبرسانی به این روستاها خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان؛ محمود آریاخاکی گفت: این بازدید با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی، بخشدار و جمعی از شیوخ و اهالی شریف روستاهای بخش غیزانیه انجام شد.

وی افزود: بازدید بعمل آمده در راستای بررسی دلایل افت فشار در روستاهای طویله بزرگ، طویله کوچک، صحینات، چای ورشام، حلو جامع و حلو فای انجام شد.

آریاخاکی بیان کرد: دلیل اصلی افت فشار در برخی روستاها وجود انشعابات غیر مجاز است که بصورت مستقیم و بروی خط اصلی انتقال آب روستاهای این بخش نصب شده اند.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز یادآور شد: برخی روستاها نیز در انتهای خط قرار دارند و با توجه به وجود انشعابات غیر مجاز و بعضا استفاده برخی از روستاییان برای مصارف غیر شرب باعث شده روستاهای انتهای خط با افت فشار مواجه شوند.

آریاخاکی ابراز کرد: مشکل افت فشار آب با عملیات حفاری و کارگزاری 4 کیلومتر خط انتقال رفع خواهد شد و آب بصورت پایدار و شبانه روزی میان اهالی شریف روستایی توزیع خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار