تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۷۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سی و نهمین سالگرد شکل‌گیری تیم فوتبال نفت آبادان اتفاق می‌افتد
مزایده پیراهن شماره 39 تیم فوتبال صنعت نفت
به مناسبت سالگرد سی‌ونهمین سال شکل‌گیری تیم فوتبال نفت آبادان، روز بیستم اردیبهشت پیراهن شماره 39 این تیم در محل موزه شهرستان به بالاترین قیمت فروخته می‌شود.

میثم راستی مدیر بازاریابی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: پیراهن شماره 39 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که به امضای هیئت مدیره، کادر فنی و تمام بازیکنان فعلی این مجموعه رسیده در روز بیستم همین ماه به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می‌شود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این پیراهن از روز چهاردهم اردیبهشت با رایزنی با مسئولان موزه آبادان و به منظور ترویج فرهنگ بازدید از موزه در این محل برای مشاهده عموم قرار می‌گیرد.

مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان از روز برگزاری مزایده گفت و افزود: این مراسم با حضور نماینده‌های رسمی باشگاه، مسئولان شهری و علاقمندان به خرید پیراهن برگزار می‌شود.

وی از هدیه دادن در آمد حاصل از فروش این پیراهن به بهزیستی آبادان خبر داد و خاطر نشان کرد: با این اقدام به دنبال آن هستیم که فرهنگ مشارکت در امور خیریه را در بین هواداران صنعت نفت تقویت کنیم.

راستی در ادامه تصریح کرد: در کنار این مراسم از روز چهاردهم اردیبهشت، نمایشگاه عکسی متشکل از تصاویر قدیمی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در محل موزه این شهرستان برای بازدید عموم دایر می‌شود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در سال 1352 برای نخستین بار در لیگ تخت جمشید حاضر شد.

:
:
:
آخرین اخبار