تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۷۶۴۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بی‌عدالتی‌‌در‌حق‌نائب‌قهرمان‌خوزستانی2 دوره‌فوتسال‌ایران
عدم حضور نماینده استان خوزستان این سئوال را تداعی می کند که چرا شهرستانی که با کمترین هزینه و با پول توجیبی بازیکنان خود در بی توجهی محض مسئولین شهرستان و استان توانسته بود برای شهر و استان مقام کسب کند اینچنین مورد بی مهری قرار بگیرد
خوزنیوز/ یونس عبادی: مسابقات فوتسال زیر 15 سال کشور در حالی قرعه کشی شد که خبری از تیم فوتسال خلیج فارس هندیجان نماینده استان خوزستان در این دوره از مسابقات نیست. تیمی که دو بار متوالی توانسته بود به نائب قهرمان این مسابقات دست پیدا کند و 3 بازیکن این تیم به تیم ملی دعوت شده بودند.

عدم حضور نماینده استان خوزستان این سئوال را تداعی می کند که چرا شهرستانی که با کمترین هزینه و با پول توجیبی بازیکنان خود در بی توجهی محض مسئولین شهرستان و استان توانسته بود برای شهر و استان مقام کسب کند اینچنین مورد بی مهری قرار بگیرد.

به همین منظور سراغ احسان قنواتیان از اعضاء هئت مدیره این باشگاه  اظهار داشت: در حالی که تیم ما زیر نظر سرمربی موفق چند سال اخیر استان آقای محمد(خلف)عبادی در حال تمرین و تست گیری از بازیکنان بود مطلع شدیم مسابقات قرعه کشی شده و عدم اطلاع رسانی به تیم ما موجب شد نتوانیم در مسابقات شرکت کنیم. وقتی پیگیر قضایا شدیم فهمیدیم هیئت فوتسال استان با سهل انگاری و در کمال تعجب تیمی را که دو بار نائب قهرمان کشور شده بود را برای حضور در این مسابقات معرفی ننموده اندو با نامه نگاری و پیگیریهای هیئت فوتبال هندیجان در صدد علت اصلی قضیه هستیم. حال از مدیر کل امور ورزش و جوانان استان آقای گرشاسبی تقاضا داریم به این امر رسیدگی نمایند و مظلومیت شهرستان هندیجان را به گوش مسئولین برسانند.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
نغمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
0
1
آخه تا کی باید حق ما خوزستانی ها خورده بشه.ای داد ای بیداد............
مجتبی از اهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
1
مظلومیت ما خوزستانی ها در ورزش زبانزد خاص و عام است. واقعاً متاسفم
بازیکن فوتسال هندیجان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
2
از آقای یونس عبادی تشکر ویژه می کنیم بخاطر انعکاس این خبر.بنده بازیکن فوتسال خلیج فارس هستم.پارسال تیم ما با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کرد.حتی چند روز مانده به پایان مسابقات هیچ پولی نداشتیم برای تهیه غذا و از رستورانی که مدیریت آن را کشتی گیری برعهده داشت به ما قرضی غذا می داد تا اینکه روز آخر با فرستادن پول از هندیجان با رستوران تسویه حساب کردیم.در تیم ما صفا و صمیمیت موج میزد.با درایت سرمربی بی ادعای خود خلف عبادی و سرپرست تیم آقای فاخر خزاعلی و مدیرفنی تیم سید اضغر موسوی و زحمات احسان قنواتیان به فینال رسیدیم.روز فینال در عین شایستگی با یک گل شکست خوردیم.نکته قابل توجه در برگشت از تویسرکان همدان و ورود به استان خوزستان و شهر هندیجان هیچ کسی از ما پذیرایی نکرد حتی پلاکاردی هم مسئولین هندیجانی نصب نکرده بودند.فقط دلمان خوش بود نائب قهرمان شده ایم.آیا این شرط انصاف بود با وجودی که یکسال گذشته هنوز ناراحت آنروزها هستیم که چرا هیچکس به ما توجه نکرد حالا هم که تو مسابقات شرکتمان نمی دهند باید دور ورزش را خط بکشیم ما چه به ورزش میرویم همون .... تا پول خوبی نصیبمان شود.چیزی که آقایان دوست دارند؟
م.رامشیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
0
1
جای هیچ تعجبی نیست.تا کار بعضی ها مورد نقد قرار نگیرد و رابطه ها بجای ضابطه ها باشه همین میشه.
هندیجانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
0
1
فکر نکنم آقای گرشاسبی و هیت فوتسال بدانند هندیجان کجاست و تیمی از این شهر نایب قهرمان کشور شده؟مگی نه ازشون سوال کنید؟
اشکان محدثی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
0
0
من دوست دارم که به تیم شما بیایم که خواهم آمد امیدوارم که شما در مقابل کارگر موفق باشید.من اشکان محدثی درهندیجان هستم.
:
:
:
آخرین اخبار