تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۷۶۴۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سامانه عوارض نقل و انتقال املاک تجاری منطقه آزاد اروند رونمایی شد
مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سامانه آنلاین اخذ عوارض نقل و انتقال املاک تجاری در منطقه آزاد اروند رونمایی شد.

کمال رضایی گفت: با توجه به بهبود زیر ساختهای کشور، بسیاری از سازمان های دولتی به دنبال ارایه خدمات متمرکز الکترونیکی هستند چرا که روش های توزیع شده با هزینه های زیادی همراه بوده و دشواری هایی در راستای بکارگیری شان بر جای می‌گذارد.

رضایی افزود: در این راستا، سازمان منطقه آزاد اروند پیرو ماده ۱۱ آیین نامه و دستورالعمل های اجرایی مناطق آزاد پیرامون اخذ عوارض خدمات شهری در ازای ارایه معافیت مالیاتی نسبت به طراحی و راه اندازی این سامانه نرم افزاری اقدام کرده است.

وی با اشاره به گستره بهره مندی از این سامانه گفت : حدود ۵۷ صنف در شهرهای آبادان و خرمشهر با عضویت بیش از ۱۸ هزار واحد صنفی فعال از طریق این سامانه به صورت آنلاین خدمات الکترونیکی دریافت خواهند کرد که قطعا نقش بسزایی در خدمات دولت الکترونیک و حذف فرآیندهای غیرضروری خواهد داشت.

مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند افزود: راه اندازی این سامانه خدمتی نوین به شهروندان در منطقه آزاد اروند است که به منظور تسریع در امر پرداخت عوارض بصورت آنلاین، معافیت مالیاتی و اخذ مجوز الکترونیکی نقل و انتقال توسط همشهریان در کمترین زمان ممکن رونمایی شده است.

این سامانه با آدرس tp.arvandfreezone.com در دسترس عموم شهروندان منطقه آزاد اروند است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار