تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۷۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت هوشنگ نصیرزاده از شریعتی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محمدباقر شریعتی، هوشنگ نصیرزاده، کارشناس داوری، متولد ۱۳۳۶ بهبهان است. او اگرچه ۲۵ سال است که در شرکت ملی نفت خدمت می‌کند، همزمان داور و مدرس دوره‌های مدیریت فوتبال نیز بوده است.

http://shariati9.com/fa/wp-content/uploads/IMAGE634483341148593750-600x255.jpghttp://shariati9.com/fa/wp-content/uploads/12-610x255.jpg

او در سال ۱۳۶۱ کلاس‌های داوری را گذارند و در سال ۶۴ داور درجه۲، سه سال بعد داور درجه یک و در سال ۷۱ داور با درجه ملی شد. او سه سال در لیگ برتر داوری کرد؛ آخرین قضاوتش، بازی بین تیم‌های کشاورز و برق در ورزشگاه آزادی در سال ۷۳ بود. بعد از آن به عنوان کارشناس داوری به فوتبال خدمت کرد . این داور و کارشناس برجسته داوری کشور که در حال حاضر به عنوان شاخص ترین کارشناس مطرح بوده و در اکثر برنامه های تلوزیونی و رادیویی بویژه برنامه نود حضور فعال دارد.

این چهره برجسته مطبوعاتی و ورزشی بهبهانی اعلام حمایت قاطع خود را از حاج محمد باقر شریعتی اعلام و گفت او دارای اصالتی ارزشی و خانواده ای ایثارگر است که همواره در تمامی پست های مدیریتی و اجرایی لیاقت خود را نشان داده است نصیر زاده با بیان خاطراتی از دوران جوانی با حاج شریعتی در محل پهلوانان گفت شریعتی را سالهاست که می شناسم او علاوه بر وجه مدیریتی و اجرایی و فرهنگی ورزشکار هم هست که این برای جامعه ورزش بهبهان یک افتخار است برای او آرزوی موفقیت می کنم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
توکل اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
0
0
سلام عالی است من یک سوال داشتم ایا داور میتواند بعداز اتمام بازی در بیرون از چمن بازی به بازیکن کارت قرمز دهد
:
:
:
آخرین اخبار