تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۷۷۶۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگران شرکت نئوپان کارون شوشتر خواستار مطالبات خود شدند
جمعی از کارکنان قراردادی شرکت نئوپان کارون شوشتر خواستار پرداخت مطالبات و تمدید قرارداد خود شدند.
  این کارکنان امروز مقابل فرمانداری شهرستان شوشتر تجمع کرده و به طرح مطالبات خود پرداختند.
مدیر مالی شرکت نئوپان کارون شوشتر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهامدار اصلی این شرکت، بنیاد مستضعفان بود اما به یک شخص حقیقی واگذار شد که به عنوان سهامدار، هیات مدیره و مدیر عامل عمل می کند.
غدیر براتی افزود: این شخص سهام شرکت را از شهریورماه خریداری کرده و ما از طریق استانداری و بنیاد مستضعفان نامه نگاری کردیم که شرکت به افراد با تجربه و توانا واگذار شود.
وی ادامه داد: مواد اولیه این شرکت تفاله نیشکر یا باگاس است که از شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون شوشتر تامین می شود.
براتی به بارندگی های اخیر اشاره کرد و گفت : شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون شوشتر قبلا کارگر نی بر داشت که در زمان بارندگی کار برداشت را در مزارع انجام می دادند اما بازنشسته شدند و ماشین آلات بزرگ در شرایط خشک بودن زمین این کار را انجام می دهند؛ علاوه بر بارندگی، پرداخت نشدن بدهی های شرکت مانع تامین مواد اولیه شد.
مدیر مالی شرکت نئوپان کارون شوشتر اظهار داشت: همچنین یک دوره تعمیرات در شرکت انجام و قطعات ارزان برای شرکت خریداری شد.
وی اضافه کرد: بر اساس نظر سهامدار جدید شرکت قرارداد جدید با 65 نفر از کارگران منعقد نشده تا وضعیت مواد اولیه مشخص شود و حدود سه تا چهار ماه است بقیه نیروها نیز حقوق نیز دریافت نکرده اند.
براتی بیان کرد: کارکنان از فرمانداری نیز پیگیری کردند اما هنوز نتیجه ای حاصل نشده و مشکل با بستن قرارداد جدید نیزحل نمی شود بلکه شرکت باید به افراد توانمند و با تجربه تر واگذار شود.
مدیر مالی شرکت نئوپان کارون شوشتر ادامه داد: این شرکت در سال 1364 به بهره برداری رسید که کار آن تولید تخته نئوپان 16 میلیمتر است و مواد اولیه آن باگاس و چسب فرمالدئید است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار