تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۷۷۶۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر صنعت در سفر خود به شوشتر:
وزارتخانه برای ایجاد شهرک تخصصی صنایع جانبی در شوشتر قطعاً حمایت می کند
خوزنیوز: معاون وزیر صنعت با اشاره به پتانسیل های موجود و صنایع جانبی در کشت و صنعت کارون شوشتر گفت: به منظور توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار، وزارتخانه قطعاً برای ایجاد شهرک تخصصی صنایع جانبی در این شهرستان حمایت می کند.

به گزارش  خبرنگار خوزنیوز از شوشتر، دکتر صفایی پور معاون وزیر صنعت در سفر خود به شوشتر با بیان اینکه کشت و صنعت کارون برای بهره بردن از صنایع جانبی با موانع خاصی مواجه نخواهد شد خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل های موجود و بستر آماده، قطعاً مورد حمایت این وزارت خانه قرار می گیرد و در تسهیل روند آن بطور جد کمک خواهیم کرد.


انتظار ما اینست که با حمایت های مسئولان عالی رتبه کشوری صنایع مختلف را که هدف مورد نظر است ایجاد کنیم
در ادامه سهراب گیلانی با اشاره به دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت در گذشته اظهار کرد: نگاه ویژه وزیر محترم به فعال نمودن صنایع جانبی این شرکت سبب شد که این جلسه با حضور معاون محترم وزیر دکتر صفایی پور، مهندس حسنوند از وزارت صنعت و همچنین دکتر نظری مدیرکل محترم استان برگزار و موضوعات به طور جد و بصورت میدانی بررسی گردد.

سهراب گیلانی از حضور رئیس بانک صنعت و معدن در آینده ای نزدیک به شوشتر خبر داد و افزود: انتظار ما این است که پس از جمع بندی نهایی با حمایت های مدیران کشت و صنعت کارون، وزارت صنعت و سرمایه گزاران بخش خصوصی صنایع مختلفی را که ظرفیت و پتانسیل کشت و صنعت کارون و هدف نهایی ما هستند ایجاد گردد.

در ادامه عبدالمجید میرزاپور با تمجید از حمایت های نماینده شوشتر و گتوند از طرح های جانبی تصریح کرد: نماینده محترم به دنبال توسعه زیرساخت های  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشت و صنعت کارون است که می توان گفت قطب بزرگ اقتصادی منطقه و استان محسوب می شود.

مدیر عامل کشت و صنعت کارون شوشتر با اشاره به تولید محصولات جانبی مختلف از نیشکر همچون الکل، خمیر مایه، کاغذ ، ظروف گیاهی، صنایع چوب، خوراک دام و ... اذعان داشت: ما با ایجاد بسترهای مناسب، اختصاص زمین و فراهم ساختن زیرساخت هایی همچون آب، برق و گاز همه شرایط را برای ورود سرمایه گذار فراهم کرده ایم و نهایت همکاری را با سرمایه گذاران خواهیم داشت.
 وی یادآور شد: تا کنون تمامی استعلامات چندگانه را به جز استعلام مربوط به وزارت جهاد کشاورزی دریافت کرده ایم.

گفتنی است پس از این نشست، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه، مراحل تولید شکر و محل احداث شهرک صنعتی کشت و صنعت کارون بازدید و از نزدیک چگونگی احداث این پروژه را مورد بررسی قرار داد.
شایان ذکر است دیدار با صنعتگران و بازدید از شرکت پرشین کلر، از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر صنعت و معدن به شهرستان شوشتر بود./ شوشتر-خبرنگار مریم جلودارپور
:
:
:
آخرین اخبار