تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۷۷۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی جدید استقلال خوزستان:
استقلال خوزستان با این بازیکنان می‌تواند در لیگ بماند
مربی جدید استقلال خوزستان گفت: با این انرژی، انگیزه و سطح فنی بازیکنان، استقلال خوزستان می‌تواند در لیگ برتر بماند.
  سید محمد علوی  درباره پیوستنش به کادر فنی تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهار کرد: آقای بوستانی به بنده پیشنهاد داد و پس از بررسی شرایط فکر کردم شاید بتوانم به تیم کمک کنم و بتوانیم با کمک کادرفنی و بازیکنان استقلال خوزستان را در لیگ برتر نگه داریم؛ در کل چالش جذابی برای من بود و خوشحالم در کنار دوستان هستم و امیدوارم نتیجه مطلوب را بگیریم.

وی افزود: برای من حضور در کادرفنی استقلال خوزستان هم باعث کسب تجربه است و هم قصد دارم توانایی‌هایم را در اختیار تیم قرار دهم تا به امید خدا حضور مثبتی در این تیم داشته باشم.

مربی جدید استقلال خوزستان گفت: من امروز دیروز اولین حضورم را در تمرین پشت سر گذاشتم که در این جلسه تمرینی از دیدن این همه انگیزه و استعداد در استقلال خوزستان تعجب کردم؛ قطعاً با این بازیکنان ماندن در لیگ کار سختی نیست و آن‌ها شایستگی تحقق این مهم را دارند.

وی ادامه داد: درست است که تیم نتوانسته بازیکنی جذب کند و محرومیت همچنان پابرجا است اما هنر یک مربی این است که از همین بازیکنان جوان تیم منسجم بسازد که واقعاً این موضوع قابل انجام است.

علوی درباره شرایط نابسامان تیم سابق تحت هدایتش یعنی کارون اروند، عنوان کرد: خیلی نمی‌توانم به مسئله تیم کارون بپردازم اما همواره برای این تیم خیر می‌خواهم و اصلاً دوست ندارم سقوط کند؛ دعا می‌کنم کارون با آقای افاضلی نتیجه بگیرد و امسال را حداقل در لیگ یک بماند.

وی در رابطه با عدم سرمربی‌گری در دوران پس از قهرمانی با کارون اروند در لیگ دو ، گفت: این عادت شخصی من است که دوست دارم جایی که می‌روم با اقتدار بروم و کسی چیزی را به من تحمیل نکنند؛ اگر سال گذشته نتیجه گرفتم هم دلیلش این است که مستقل تصمیم گرفتم. هیچ‌گاه دوست نداشتم به هر عنوانی و به هر نحوی وارد تیمی شوم و ترجیح دادم شخصیت خودم را حفظ کنم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار