تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۱۷۸۶۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان:
یک نانوایی در اهواز پلمپ شد/ مرغ منجمد در راه خوزستان است

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان گفت: در بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان از نانوایی‌ها در سطح شهر اهواز، یک نانوایی پلمپ شد و به 10 نانوایی اخطاریه داده شد.
علی‌محمد رحمانی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: با توجه به این‌که طرح نظارتی ویژه بر بازار از تاریخ اول بهمن‌ماه آغاز شد، در بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان از نانوایی‌ها در سطح شهر اهواز، یک نانوایی پلمپ شد و به 10 نانوایی اخطاریه داده شد.

وی افزود: وزن استاندارد چانه نان لواش 150 گرم است، درحالی‌که یک نانوایی متخلف با وزن چانه 110 گرم اقدام به فروش نان می‌‌کرد. هر نانوایی که در سطح استان خوزستان اقدام به کم‌فروشی کند، پلمپ می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: بازرسی‌ها در تمام اقلام موردنیاز مردم ازجمله شیرینی‌، میوه، رستوران‌ها، گوشت، مرغ و به‌ویژه نانوایی‌ها انجام می‌شود. به تمام شهرستان‌های استان خوزستان نیز اعلام شد که با گران‌فروشان و کم‌فروشان برخورد جدی صورت می‌گیرد.

رحمانی گفت: مرغ منجمد در را خوزستان است و در روزهای آینده مرغ فراوانی وارد بازار می‌شود و نگرانی برای تأمین مرغ در استان وجود ندارد. با تمام مرغداری‌ها و فروشندگان مرغ که بالاتر از نرخ مصوب اقدام به فروش مرغ کنند برخورد می‌شود.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
یک هفته مرتب می گویند گوشت گوسفند و برزیلی در راه خوزستان است ...اما تا حالا ما که چیزی ندیده ایم. امیدواریم مرغ هم به سرنوشت گوشت قرمز دچار نشود.
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
ببینیم و تعریف کنیم
:
:
:
آخرین اخبار