تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۷۹۶۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از پیروزی برابر فولاد؛
شفر: روزهای سختی در انتظار ماست/ استقلال در اهواز نمی‌بازد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار با فولاد گفت: هواداران ما در اهواز و در بازی برابر فولاد فراتر از یار دوازدهم بودند.

  وینفرد شفر عصر امروز پس از پیروزی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد:قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی امروز حرف بزنم لازم می‌دانم در هواداران خود در اهواز صحبت کنم. آنها از دیروز در کنار ما بودند و امروز نیز حضور داشتند و خیلی خوشحالم که آنها را خوشحال کردیم. امروز آنها حتی فراتر از یار دوازدهم برای بودند و من از آنها تشکر می‌کنم.

وی افزود: بابت این پیروزی به همه بازیکنانم چه آنها که بازی کردند و چه آنها که روی نیمکت نشستند تبریک بگویم. یقین دارم اگر نیمکت نشینان ما خوب نباشند تیم نمی‌تواند برنده باشد. 

شفر ادامه داد: پیش از این هم گفته بودم که به همه بازیکنانم نیاز دارم. برای نمونه در بازی امروز روزبه چشمی را نداشتیم و صیاد منش هم مصدوم شد ولی وقتی نیمکت نشینان وارد زمین شدند با شور و علاقه بازی و به تیم کمک کردند.

سرمربی تیم استقلال تهران عنوان کرد: خوشحالم که در این هفته ها پیروزیهای خوبی به دست آوردیم. هفته قبل هم بازی خوبی انجام دادیم، پاس‌های مطلوبی رد و بدل کردیم و روان بازی کردیم. امروز البته ما با تیمی بازی داشتیم به صورت بلند بازی و به خوبی حریفش را پرس می‌کند. فولاد خوزستان در نیمه دوم ۲۰ پاس بلند برای مهاجمان بلند قامت خود ارسال کرد برای همین ما کار سختی داشتیم. 

وی با بیان اینکه در آلمان به این شیوه بازی اصطلاح چرک را استفاده می‌کنند، تصریح کرد: با وجود این در ایران این بازی‌ها سخت و برای تیم مقابل زحمت ایجاد می‌کند برای همین من به دروازه‌بان، مدافعان و سایر بازیکنان خود برای این بازی تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به اینکه چند روز قبل در صحبتی که با مدیرعامل باشگاه استقلال داشتیم به وی گفتم باید بابت چنین تیمی خوشحال باشید، گفت: چنین تیمی با این شکل تیمی و هویتی باید برای موفقیت هر کاری انجام دهد و ما هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم. 

شفر در خصوص لیستی که برای موفقیت تیم استقلال تهیه کرده است نیز گفت: فصل هم این کار را کردم ولی چهار بازیکن اصلی از تیم ما رفتند و من نمی‌خواهم این اتفاق دوباره تکرار شود.

سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص بازی‌های آسیایی نیز گفت: فردا تیم ریکاوری می‌کند و سپس به سمت قطر پرواز می‌کند. ما هر چهار روز بازی داریم به همین دلیل بازیکنان باید این روزها ۱۰۰ درصد تلاش کنند. الدحیل میلیون‌ها دلار خرج کرده و چند بازیکن مصدومی که مقابل پرسپولیس داشتند حالا برگشته‌اند. الهلال نیز خود را تقویت کرده است. شاید ۱۵ میلیون دلار برای یک بازیکن هزینه کرده باشد.

شفر افزود: با وجود این اگر تیم ما مثل بازی امروز باشد ما در این رقابت‌ها شانس زیادی داریم. روزهای سخت و پرفشاری در انتظار ما است. استقلال به ماساژور و ریکاوری حرفه‌ای نیاز دارد امیدوارم همه درک کنند و اگر همه کمک نکنند شانس برای یک امتیاز هم نداریم.

وی با اشاره به اینکه برای سفر به قطر ۲۱ بازیکن را به همراه خواهد داشت، بیان کرد: عقیده دارم باید با سه ماساژور به قطر برویم چرا که بازیکنان به ریکاوری مناسب نیاز دارند. 

سرمربی استقلال تهران در مورد سئوالی در خصوص عملکرد فولاد نیز گفت: من مربی این تیم نیستم و نمی‌توانم در موردش صحبت کنم. فولاد خوب بازی می‌کند و مربی خوبی هم دارد ولی باید بگویم که ورزشگاه اهواز، ورزشگاه خانگی ما محسوب می‌شود و ما اینجا نمی بازیم. 

شفر در خصوص امید نورافکن نیز گفت: خیلی خوشحالم امید به ایران برگشته و برای ما بازی می‌کند؛به نظرم تصمیم اشتباه ایجنت نورافکن باعث شد او به بلژیک برود. 

همچنین در مورد بازی کردن سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال در این بازی و نیمکت نشینی رحمتی بیان کرد: بعد از بازی با ذوب‌آهن به حسینی اعلام کردم تو در مسابقه بعد بازی می کنی و این مسئله مشکلی را متوجه رحمتی نمی‌کند. هر دو دروازه‌بان ما با هم دوست هستند و رقابت آنها یک رقابت طبیعی فوتبالی است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار