تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۷۹۸۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آشیانه شرکت هواپیمایی کارون در اهواز ماندگار است
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به برگزاری فراخوان خرید شرکت هواپیمایی کارون گفت: برنده این فراخوان یک شرکت خوزستانی بوده و مرکز فنی و آشیانه این شرکت همچنان در اهواز باقی می‌ماند.
محمدرضا رضایی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ ساله انقلاب اسلامی که در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد با اشاره به تعداد فرودگاه‌های خوزستان اظهار داشت: از 40 سال گذشته تاکنون فرودگاه‌های اهواز، آبادان، دزفول، مسجدسلیمان و ماهشهر در حال فعالیت هستند که به دلیل حجم مسافرت هوایی زیاد در خوزستان همواره در حال گسترش هست

وی افزود: در حال حاضر فرودگاه اهواز در میان 58 فرودگاه کشور رتبه چهارم و فرودگاه آبادان رتبه هشتم را دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان ادامه داد: فرودگاه اهواز در سال 2016 نیز رتبه نخست فرودگاه‌های خاورمیانه و آفریقا در عملکرد پروازی را به خود اختصاص داد.

رضایی با اعلام حذف پروازهای چارتری از فرودگاه اهواز گفت: هم‌اکنون بلیت همه پروازهای فرودگاه اهواز به‌صورت سیستمی عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر به‌طور متوسط روزانه 18 هزار مسافر از خدمات هواپیمایی خوزستان استفاده می‌کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به برگزاری فراخوان خرید شرکت هواپیمایی کارون گفت: برنده این فراخوان یک شرکت خوزستانی بوده و مرکز فنی و آشیانه این شرکت همچنان در اهواز باقی می‌ماند.

وی تأکید کرد: شرکت پیمانکار برنده‌ شده در این فراخوان به دلیل خوزستانی بودن؛ قول داده که این شرکت از خوزستان خارج نمی‌شود.

رضایی در ادامه به کار اجرایی پروژه فرودگاه جدید اهواز اشاره کرد و بیان کرد: فرودگاه جدید اهواز در 7 کیلومتری جاده اهواز ماهشهر قرار داشته و در زمینی به وسعت 2450 هکتار و با بودجه 300 میلیون یورو در حال انجام است.

وی در مورد وضعیت تأخیر در پروازها گفت: با انجام تعمیرات و به‌روزرسانی دستگاه‌ها مدت‌ زمان تأخیر در پرواز به سبب وجود شرایط جوی نامناسب تا 50 درصد کاهش‌ یافته است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان درباره پروازهای مستقیم خارجی بیان کرد: در حال حاضر هفته‌ای 4 پرواز مستقیم به دبی، هفته‌ای یک پرواز به کویت و در اوایل سال آینده نیز پرواز مستقیم به ترکیه را دارد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار