تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۸۰۴۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلیس راهور خوزستان برای خدمت به مسافران نوروزی آماده است
  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: نیروهای پلیس راهور با تمام قوا برای روان سازی ترافیک و خدمت رسانی به مسافران نوروزی آمادگی داشته و وارد عمل شده اند.
 
سرهنگ منصور جمشیدی  به حجم بالای تردد خودروها در مسیرهای مواصلاتی استان خوزستان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب تمام تمهیدات لازم برای روان سازی مسیرهای منتهی به یادمان های خوزستان پیش بینی شده است.
وی از راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس راهور در استان خوزستان خبر داد و گفت: در قرارگاه نوروزی تمام راهها و حوادث استان رصد می شود.
سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: پلیس راهور معتقد است در هر خودرویی یک همیار پلیس کوچک و بزرگ وجود دارد که برای حفظ سلامتی خود و دیگران به قوانین احترام می گذارند.
وی از برگزاری مراسم همایش همیاران پلیس با مشارکت دانش آموزان و معلمان در امر روان سازی ترافیک در کلیه شهرهای خوزستان خبر داد و گفت: در طول ایام نوروز تعدادی از دانش آموزان و معلمان در روان سازی ترافیک و خدمات رسانی به مردم مشارکت خواهند داشت.
وی ضمن توصیه شهروندان و مسافران نوروزی نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: رانندگان ضمن حفظ آرامش تحت هیچ شرایطی در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند.
سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه کمربند ایمنی ضامن سلامت راننده و سرنشینان است، گفت: مسافران حتما در طول مسیر سفر خود از کمربند ایمنی استفاده کنند.
وی توجه به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی را لازم و ضروری دانست.
خوزستان در ایام تعطیلات نوروزی میزبان خیل عظیمی از مسافران و کاروان های راهیان نور از سراسر کشور است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار