تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۸۰۴۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفر اخیر رئیس جمهور به عراق برای خوزستان مفید بود
استاندار خوزستان با اشاره به سفر حسن روحانی رئیس جمهور به عراق برکات این سفر برای استان خوزستان را برشمرد و گفت: برخی توافقات این سفر برای خوزستان بود و می‌تواند تاثیر مثبتی در استان داشته باشد.
 غلامرضا شریعتی در نشست خبری که در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد، با تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت و عزت برای ملت استان خوزستان، اظهار داشت: از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب به جهت حضور رسانه‌ای در رویدادهای مختلف قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به این‌که نقش اصحاب رسانه برای مسئولان بسیار با اهمیت است، گفت: انتقاد هر شخص براساس روایت نیز آمده که مومن آینه مومن است و رسانه‌ها با نشان دادن ضعف‌ها و قصور، ما را حمایت کرده‌اند.

استاندار خوزستان در زمینه انتصابات، بیان کرد: طبیعی است که انتصابات و اینگونه موارد محل بحث است و بنا نیست که همه افراد مطلوب همه باشند و این انتصابات براساس شرایط مختلف انجام می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت طرح ایده‌ها، عنوان کرد: مجموعه شرایط منجر به انتصابات می‌شود و اینکه انتصابی تماما مطلوب شخص باشد در واقع خودخواهی و خودرأیی است. برای انتصابات در تلاش برای مشورت گرفتن از مخالفان و موافقان هستیم.

شریعتی با بیان این‌که براساس عملکردها، کارکرد و نگاه به حوزه تخصصی ارزیابی باید انجام شود، اظهار داشت: خبرنگاران در طول یک سال اخیر زحمات ارزنده و طاقت فرسایی را انجام دادند.

استاندار خوزستان با اشاره به رویدادهای مختلف سال 97 گفت: خبرنگاران در زمینه خشکسالی، مسائل کارگری، مشکلات آبادان و خرمشهر، حادثه 31 شهریورماه یا به عبارتی در خوشی و سختی حضور داشتند.

وی با اشاره به خبرنگاران به عنوان مکمل و انعکاس‌دهنده مشکلات و کارکردها، خاطرنشان کرد: خبرنگاران متذکر کننده هستند و اگر دستاوردی وجود داشته اعتقاد بنده این است که کار جمعی بوده که از جمله آن حضور، دقت و اثرگذازی خبرنگاران است.

شریعتی با بیان این‌که کارکرد خبرنگاران در نوع نگاه مسئولان و نحوه سیاست‌گذاری در امور اثرگذار است، اظهار داشت: زمین شهرک ویژه اصحاب رسانه نیز توسط روابط عمومی استانداری خوزستان در حال پیگیری است.

استاندار خوزستان با اشاره به سفر رئیس جمهور، گفت:در  سفر رییس جمهور به عراق نتایجی اعم از لایروبی، راه‌آهن بصره، ریزگردها و ویزا و دیگر موارد برای استان خوزستان بود همچنین با حذف ویزا استقبال از سفر اربعین حسینی بیشتر می‌شود.

به گزارش تسنیم، بدلیل اعلام دیرهنگام برگزاری نشست آخر سال استاندار خوزستان با رسانه‌ها برخی رسانه‌ها نتوانستند در این نشست حضور پیدا کنند، استانداری خوزستان تنها دوساعت پیش از برگزاری نشست به اصحاب رسانه خبر داد که نشست استاندار برگزار می‌شود.

طبعا این موضوع می‌تواند در کیفیت پوشش خبری نشست‌ها موثر باشد چرا که خبرنگاران باید با آمادگی کامل و اطلاعات دسته بندی شده در نشستهای مهم استانی حضور یابند.


مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار