تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۸۰۵۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
244 کیلوگرم تریاک در بار صیفی جات در خوزستان کشف شد
  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 244 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بار صیفی جات در استان کشف شد.
سردار حیدر عباس زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در راستای اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی یک محموله مواد مخدر را که در 2 دستگاه کامیون و یک خودروی پراید به شکل ماهرانه ای جاساز شده بود، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی متوقف کردند.
وی افزود: 244 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در بار صیفی جات جاسازی شده بودند در بازرسی از خودروهای توقیفی کشف شد.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: هفت قاچاقچی در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
همچنین پیش از این در 26 اسفندماه سال گذشته سرهنگ محسن دالوند سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از کشف پنج کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین در اهواز خبر داده بود.
* کشف کالای قاچاق در بهبهان
سردار عباس زاده همچنین از کشف 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد و گفت: ماموران پلیس این شهرستان با کنترل دقیق خودروهای عبوری در محور دیلم - امیدیه سه دستگاه خودروی وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی پنج هزار و 771 قلم لوازم آرایشی و240 ثوب پوشاک ورزشی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.
فرمانده انتظامی خوزستان ارزش کالاهای کشف شده را 2 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: متهم دستگیر در این رابطه و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
وی افزود: عملکرد قاچاقچیان مخل تولید ملی است و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیشتر ادامه دارد.
سردار عباس زاده پیش از این نیز در 28 اسفندماه سال گذشته از انهدام 28 باند قاچاق کالا در استان خبر داده بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار