تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۸۰۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب
اعزام 7 هزار زائر از اهواز به حرم امام
فرماندار اهواز از اعزام 7 هزار زائر برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش فارس، عبدالعزیز فدعمی در جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر تبیین افکار بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی و مجاهدت‌های ایشان در بر افراشته کردن پرچم اسلام ناب محمدی برای نسل جوان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امام راحل عمر پربرکت خود را صرف عزت، سربلندی و اعتلای اسلام کرد، افزود: همگان وظیفه دارند نسبت به تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و انتقال آن به نسل جوان اقدام کنند.

فدعمی تصریح کرد: موج بیداری و تحول فکری که حضرت امام خمینی (ره) در دنیا ایجاد کرد، باعث شکسته شدن ابهت شرق و غرب شد و چهره واقعی استکبار جهانی و در راس آن امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا نشان داد.

فرماندار اهواز با تاکید بر وظیفه آحاد جامعه برای ادا کردن دین خود به انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر آرمان‌های مقدس امام خمینی (ره) افزود: هرچه از عمر پربرکت انقلاب می‌گذرد وظیفه ما در زمینه حفظ دستاوردهای نظام و رساندن پیام انقلاب اسلامی و اندیشه‌های بنیانگذار کبیر آن به جهان سنگین‌تر می‌شود.

فدعمی یادآور شد: یاد امام و افکار و منش ایشان و دستاوردهای عظیم و گرانبهای انقلاب باید به نحو احسن به نسل جوان منتقل شود که اگر خدای ناکرده مسامحه و کوتاهی در این کار شود قصور در پیشگاه خداوند گناهی نابخشودنی است.

وی توجه به بعد سیاسی، گرامیداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را از بارزترین و مهمترین نشانه‌های وفاداری به نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: باید با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) احیاگر آرمان‌های آن معظم‌له و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

فدعمی خاطرنشان کرد:  برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و اعزام کاروان‌های زائران به حرم مطهر انجام شده و بار دیگر در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، عشق و ارادت مردم ولایتمدار ایران اسلامی به حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید .

به گفته این مقام مسئول، برنامه‌های مختلفی در زمینه‌های فرهنگی برای بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و آغاز زعامت مقام معظم رهبری در شهرستان اهواز پیش‌بینی شده است.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، هفته بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از سه‌شنبه نهم خرداد آغاز و تا پانزدهم خرداد ادامه دارد.

مراسم اصلی بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در اهواز ساعت 10 صبح روز چهاردهم خرداد در حسینیه اعظم برگزار می‌شود.

:
:
:
آخرین اخبار