تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۸۱۸۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمپ های اسکان شعیبیه شوشتر خالی شدند
  فرماندار شهرستان شوشتر گفت:با فروکش کردن آب سیل زدگان روستاهای شعیبیه به منازل خود برگشته اند و هیچ سیل زده ای در کمپ های اسکان این بخش باقی نمانده است.
حسین پنبه دانه پور بیان کرد:همزمان با وقوع سیلاب و در معرض آب قرار گرفتن روستاها سه کمپ در بخش شعیبیه برای اسکان سیل زدگان برپا شد.
وی افزود: تمهیدات لازم برای ادامه روند خدمات رسانی واسکان سیل زدگان پیش بینی شده بود اما عادی شدن شرایط روستاها باعث شد روستاییان به خانه های خود برگردند.
رییس ستاد بحران شهرستان شوشتر ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس با تعدادی ماشین آلات راهسازی و کامیون در بخش شعیبیه مستقر شده تا بهسازی معابر و ترمیم آب بردگی ها در روستاها را انجام دهد.
وی گفت:کار پاکسازی واحدهای مسکونی و ضدعفونی کردن آنها نیز با همکاری سپاه پاسداران استان چهارمحال وبختیاری در حال انجام است.
رییس ستاد بحران شهرستان شوشتر افزود : ترمیم راههای روستایی انجام شده و غیر از چهار روستا که راه ارتباطی آنها همچنان زیر آب است تردد در دیگر محورهای روستایی برقرار است.
فرماندارشوشتر افزود: کار ارزیابی خسارت ها های واحدهای مسکونی و زیرساخت های روستایی نیز در حال ارزیابی و برآورد است.
طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده و حدود 400 هزار نفر در معرض خطرات ناشی از این سیلاب قرار گرفتند.
طغیان رودخانه دز منجر به در محاصره قرار گرفتن 19 روستای بخش شعیبیه شوشتر و بیش از 30 روستای این بخش شد.
شعیبیه از توابع شوشتر در استان خوزستان شامل 58 روستا با 22 هزار نفر جمعیت است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار