تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۱۸۱۸۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد
وحدت و همدلی؛ زیر ساخت پیشبرد ماموریت‌های یگان ویژه

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا وحدت و همدلی را زیر ساخت پیشبرد ماموریت‌های یگان ویژه عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس الگویی از وحدت و همدلی نیروهای مسلح است.

سردار حسن کرمی در بازدید از مناطق سیل زده استان خوزستان در جمع کارکنان اعزامی به این مناطق ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام و همدلی مأموران یگان‌های ویژه در خدمات رسانی به مردم سیل زده، این مهم را به مثابه دوران دفاع مقدس قلمداد کرد و اظهار داشت: در جنگ تحمیلی، کشورهای زیادی رژیم بعث عراق را بر علیه ایران، همراهی و پشتیبانی می‌کردند و ارتش عراق نیز از نظر تجهیزات و قدرت دفاعی بسیار قوی بود اما ارتش ایران اسلامی با سازماندهی و با اتکا به نیروی ایزد یکتا، توسل و توکل به ائمه اطهار و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه در مقابل دشمن بعثی قرار گرفت.

وی، عنایات پروردگار، رهبری حکیمانه امام راحل، رشادت، ایثار، غیرت و مردانگی رزمندگان را از عوامل مهم به وجود آمدن حماسه‌های مهم در دفاع مقدس دانست و افزود: ایثار و مقاومت دو بال پیروزی و سربلندی یک ملت است که محصول آن پیروزی است و با فقدان آن قطعاً پیروزی حاصل نخواهد شد؛ امروز ایران اسلامی با الهام از این دوران به یک قدرت فرامنطقه‌ای و با تجهیزاتی نو و نیروهای انقلابی در مقابل دشمنان سینه سپر کرده که بدخواهان این نظام همواره در هراسند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به طراحی نقشه‌ها و توطئه‌های همیشگی دشمنان و ایجاد شکاف و نفاق در بین مردم، سال ۹۸ را سال فرصت‌ها خواند و اظهار داشت: یگان‌های ویژه سال جدید را از همان ساعات اولیه با حضور در مناطق عملیاتی و جنگی (راهیان نور) و خدمت رسانی به مردم سیل زده آغاز کردند؛ بحمدالله این یگان با همت و همدلی در این مناطق از جان و دل مایه گذاشته امیدواریم این روند با اهتمام بیشتر ادامه یابد تا امنیت و آرامش به این عزیزان بازگردد.

سردار کرمی ادامه داد: حادثه وقوع سیل در کشور تأسف بار است و صدمه روحی و روانی بسیاری برای مردم به دنبال داشت؛ متأسفانه اقدامات زیر ساختی در این مناطق بسیار ضعیف بود که امیدواریم خداوند متعال کمک حال این مردم باشند و مسئولان نیز در جبران خسارات و رسیدگی به مشکلات این عزیزان تلاش‌های لازم را به کار گیرند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سیل اخیر میزان وفاق و همدلی را در مردم و نیروهای مسلح بیشتر کرد، گفت: این سیل هرچند خسارت‌های زیادی به دنبال داشت اما برکاتی هم به همراه دارد؛ مردم از نقاط مختلف ایران همانند هشت سال جنگ تحمیلی با همبستگی و وحدت برای خدمت رسانی به مردم سیل زده شتافتند.

وی با اشاره به حضور ۱۴ گردان از یگان‌های ویژه ناجا در قالب قرارگاه ظفر برای خدمات رسانی و مردم یاری در مناطق سیل زده، گفت: مأموریت اصلی و اولویت اول یگان ویژه در این مناطق ایجاد امنیت برای مردم و گروه‌های جهادی است.

این مقام ارشد انتظامی، مسئولیت‌ها را فرصتی ارزشمند برای خدمت به مردم و خودسازی برشمرد و عنوان کرد: شناسایی مناطق، طرح‌ریزی عملیات و ارتقاء دانش در بخش‌های مأموریتی از نکات بارز یگان ویژه در مناطق سیل زده است که به صورت جدی و ویژه طراحی و اجرایی می‌شود.

سردار کرمی، وحدت و همدلی را زیر ساخت پیشبرد مأموریت‌های یگان ویژه برشمرد و تاکید کرد: همه مأموران یگان‌های ویژه ناجا وظیفه دارند با اخلاق حسنه و خدمت صادقانه، روحیه جهادی را در خود تقویت کرده و مصداق واقعی «یار مهربان مردم» که از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مفتخر به این عنوان شده‌اند، باشند و با استفاده از بسترها و ظرفیت‌های موجود اجتماعی و مشارکتی و به‌کارگیری حداکثر توان و استعداد خود به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه کرده و در پایداری امنیت و بازگرداندن آرامش روحی و روانی این عزیزان سیل زده تلاش کنند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار