تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۸۲۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خادمین موکب‌های فعال در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در اندیمشک تجلیل می‌شوند
فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: خادمین موکب‌های اندیمشک که برای کمک به هموطنان سیل‌زده استان‌های لرستان و خوزستان خدمات معنوی و خیریه خود را به اجرا رساندند تجلیل می‌شوند.
پیمان جهانگیری اظهار داشت: روند ورود و خروج آب در سدهای دز و کرخه اندیمشک کاهش یافته که در این زمینه مشکلی وجود ندارد و روند مدیریت آب در شهرستان مطلوب است.

وی با اشاره به پایداری سدهای دز و کرخه شهرستان اندیمشک خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش ورود آب به مخازن سدهای اندیمشک و ثبات در شرایط جوی و پیش‌بینی تمهیدات مورد نیاز شهرستان برای سیلاب‌های احتمالی آماده است.

فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان این که میزان بارش باران و ورود آب به سدهای خوزستان در این مدت کم سابقه بوده است عنوان کرد: سدهای شهرستان اندیمشک در کنترل و مدیریت منابع آب و سیلاب‌های احتمالی موفق عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی، خیرین و اقشار مختلف اجتماعی شهرستان اندیمشک در مناطق و شهرهای سیل‌زده استان‌های لرستان و خوزستان گفت: پس از سیلاب اخیر مردم اندیمشک با حضور در مناطق سیل‌زده کشور به کمک هموطنان خود در شهرها و استان‌های مختلف ایران اسلامی شتافتند.

جهانگیری با اشاره به این که آئین تجلیل خادمین موکب‌های اندیمشک که برای کمک به هموطنان سیل‌زده استان‌های لرستان و خوزستان خدمات معنوی و خیریه خود را به اجرا رساندند برگزار می‌شوند، بیان کرد: این آئین امروز پنجشنبه 5 اردیبهشت‌ماه به میزبانی سد و نیروگاه کرخه اندیمشک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم اندیمشک با طبخ، جمع‌آوری، توزیع و همچنین راه‌اندازی موکب‌های مردمی در مناطق سیل‌زده  استان‌های خوزستان و لرستان به کمک هموطنان شهرها و استان‌های مختلف کشور پرداختند.

فرماندار شهرستان اندیمشک عنوان کرد: این که راه‌اندازی موکب بزرگ و مردمی بیت الزهر(س) در شهر الوان و طبخ و توزیع روزانه بیش از 6 هزار وعده غذایی از جمله خدمات،  پیش‌بینی و اجرا شده مردم اندیمشک در این مدت است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار