تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۸۲۹۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم شعیبیه برای تردد با مشکلات جدی مواجهند
مردم شعیبیه برای تردد با مشکلات جدی مواجهند فرماندار شوشتر با بیان اینکه مردم شعیبیه اکنون برای تردد با مشکلات جدی مواجه هستند، گفت: در این زمینه اداره کل راهداری و راه و شهرسازی برای ترمیم جاده ها ورود کرده است و تمام پل‌های ارتباطی متصل است اما کیفیت لازم را برای تردد ندارند و نیاز به زیرسازی دارند.

 حسین پنبه دانه پور امروز 25 اردیبهشت ماه در آیین آغاز بازسازی و کلنگ‌زنی اولین واحد مسکونی تخریبی سیل خوزستان در شوشتر اظهار کرد: در زمان وقوع سیلاب در شوشتر، تمام دستگاه‌ها از جمله سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و... پای کار بودند تا مشکلات مردم را به حداقل برسانند.
 
وی با بیان اینکه اکنون مرحله مواجهه با سیلاب را پشت سر گذاشتیم، افزود: مردم شوشتر نقش موثری در مهار سیلاب داشتند و خوشبختانه با تلاش هایی که انجام گرفت تا حدودی جلوی ورود آب به مناطق گرفته شد اما با توجه به حجم آب رها سازی شده در برخی از مناطق، آب از روی سیل بندها عبور کرد و وارد منازل و مزارع شد.

فرماندار شوشتر تصریح کرد: سیلاب اخیر باعث شده تا زیرساخت ها و جاده‌های روستایی منطقه از بین برود. در این زمینه حدود ۹۰ کیلومتر جاده اصلی و حدود ۱۰۵ کیلومتر جاده های آنتنی روستایی آسیب دیده است و نیاز است که نسبت به ترمیم آن ها اقدام شود.

پنبه دانه پور با بیان اینکه مردم شعیبیه اکنون برای تردد با مشکلات جدی مواجه هستند، عنوان کرد: در این زمینه اداره کل راهداری و راه و شهرسازی برای ترمیم جاده ها ورود کرده است و تمام پل‌های ارتباطی متصل است اما کیفیت لازم را برای تردد ندارند و نیاز به زیرسازی دارند.

وی در خصوص بحث آب روستاهای شوشتر اظهار کرد: از نظر آب روستایی نیز جای تقدیر است که اقدامات خوبی انجام شده است و تمام روستاها دارای آب هستند اما از نظر کیفیت آب، برداشت آب به صورت سطحی انجام می‌گیرد و این مساله باعث شده تا اندکی شاهد کیفیت پایین آب در مناطق روستایی باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار