تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۸۳۱۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساعت کاری جدید بانک‌های خوزستان اعلام شد

به دنبال کاهش ساعت کاری دستگاه‌های دولتی استان خوزستان، کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان نیز ساعت کاری جدید شعب بانک‌های این استان را اعلام کرد که از امروز اجرا می‌شود.

  به منظور کاهش مصرف برق و تأمین برق مورد نیاز مصارف خانگی، چندین سال است که در استان خوزستان ساعت کاری ادارات و سازمان‌ها در فصل تابستان کاهش می‌یابد تا به خصوص در ساعت‌های اوج مصرف با تعطیلی ادارات، امکان تأمین برق مورد نیاز برای مصارف خانگی مهیا شود. امسال نیز استانداری خوزستان اقدام به کاهش ساعت اداری در استان از اول خرداد ماه گرفته است و این کاهش ساعت کاری از امروز عملیاتی شد.

در همین زمینه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خوزستان ساعت کاری جدید شعب بانک‌های استان را اعلام کرد. بر این اساس، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت کاری شعب مختلف از ساعت هفت و زمان خدمات رسانی به مشتریان از ساعت ۷:۳۰ آغاز می‌شود و زمان خاتمه کاری ساعت ۱۳:۳۰ و زمان خاتمه خدمات رسانی به مشتریان ساعت ۱۳ خواهد بود. همچنین روزهای پنج شنبه زمان خاتمه کاری شعب ساعت ۱۲:۳۰ و زمان خاتمه خدمات رسانی به مشتریان ساعت ۱۲ خواهد بود.

بر اساس اعلام استانداری خوزستان، ساعت کاری ادارات و سازمان‌های دولتی در این استان از اول خرداد تا ۱۸ خرداد روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر و از ۱۹ خرداد تا ۳۱ شهریور روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا ۱۳ ظهر تعیین است.

ادارات خوزستان به غیر از بانک‌ها و سازمان‌های امدادی چندین سال است که روزهای پنج شنبه تعطیل هستند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار