تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۸۳۳۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک هزار خانواده زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان خوزستان هستند
 دادستان اهواز و رییس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان خوزستان گفت: هم اکنون یک هزار خانواده زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان خوزستان هستند.

 عباس حسینی پویا دوشنبه شب در جشن نسیم مهر که برای جمع آوری کمک‌های خیرین برای زندانیان مناطق سیل زده و تامین معیشت آنان در سرسرای آیت ا… خامنه ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز برپا شد افزود: انجمن حمایت از زندانیان با کمک خیران و نیکوکاران به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تاکنون توانسته بخش مهمی از دغدغه‌ها و مشکلات مالی خانواده‌های زندانیان را با حمایت انجمن برطرف کند.

وی گفت: با وجود تلاش انجام شده در انجمن حمایت از زندانیان، هنوز مشکلات زیادی برای تامین نیازهای خانواده‌های زندانیان وجود دارد که همت بیشتر خیران و نیکوکاران خوزستانی را می‌طلبد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خوزستان نیز در این آیین گفت: امسال به دلیل مشکلات ناشی از سیل امسال، جشن گلریزان برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در خوزستان برگزار نشد و به جای آن جشن نسیم مهر برای کمک به بنیه اقتصادی و معیشتی خانواده‌های زندانی نیازمند برپا شد.

حجت الاسلام قدرت هاشم نیا افزود: بیش از ۶۰۰ خانواده‌های زندانیان در اهواز نیازمند کمک‌های مردمی برای تحصیل، معیشت و ازدواج فرزندان زندانیان هستند.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان محتاج کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین برای رفع نیازهای خانواده‌های زندانیان نیازمند است خواستار تداوم کمک‌های نیکوکاران در طول سال شد.

به گزارش ایرنا در آیین جشن نسیم مهر که تعدادی از مسئولان اجرایی و خیرین حضور داشتند حدود چهار میلیارد ریال برای کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند زندانیان و تهیه جهیزیه برای فرزندان زندانیان جمع آوری شد.

همچنین آیین ازدواج هفت زوج فرزندان خانواده‌های زندانیان به صورت نمادین برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار