تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۸۳۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخفیف 50 درصدی عوارض واردات خودرو به منطقه آزاد اروند
شهروندان آبادانی و خرمشهری می توانند به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از سوم تا سی ام خرداد از تخفیف 50 درصدی عوارض واردات خودرو به منطقه آزاد اروند برخوردار شوند / فقط خودروهای نو اجازه ورود و ترخیص دارند و خودروهای مستعمل پذیرش نخواهند شد، عوارض گمرکی خودروهای مدل 2012 برابر با 10 درصد و خودروهای تولید شده در سال 2011 برابر با 11.5 درصد است
سرپرست منطقه آزاد اروند گفت: به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر عوارض واردات خودرو به منطقه آزاد اروند 50 درصد کاهش یافت.

بهروز حسینی فر در گفتگو با مهر اظهار کرد: شهروندان آبادانی و خرمشهری می توانند به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از سوم تا سی ام خرداد از تخفیف 50 درصدی عوارض واردات خودرو به منطقه آزاد اروند برخوردار شوند.

حسینی فر با بیان اینکه فقط خودروهای نو اجازه ورود و ترخیص دارند و خودروهای مستعمل پذیرش نخواهند شد، افزود: عوارض گمرکی خودروهای مدل 2012 برابر با 10 درصد و خودروهای تولید شده در سال 2011 برابر با 11.5 درصد است.

وی گفت: متقاضیان برای برخورداری از این تخفیف می توانند در این روزها برای ورود خودروی خود به منطقه آزاد اروند از طریق بندر خرمشهر اقدام کنند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این طرح تنها شامل خودروهایی است که در مدت زمان تعیین شده مدارک لازم مالک و خودرو را به گمرک منطقه آزاد اروند ارائه دهند.

هم اکنون هزار و 600 خودرو با پلاک منطقه آزاد اروند در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال تردد هستند.

سازمان منطقه آزاد اروند در سال 83 با وسعتی بالغ بر17 هزار و 200 هکتار با هدف تسریع در انجام امور زیربنایی، رشد و توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال، تنظیم بازار و کالا، حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه ای، تولید و صادرات کالاهای صنعتی و تبدیلی و ارائه خدمات در محدوده شهرهای آبادان و خرمشهر آغاز به کار کرد.
:
:
:
آخرین اخبار