تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۸۴۷۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان:
تبلیغ در بازار تولید محصولات حرف اول و آخر را می‌زند
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تاکید بر دقت در نوع بسته‌بندی محصولات و جلب توجه مشتری در نگاه نخست گفت: برای عرضه محصولات به بازار باید رقابت ایجاد کرد و تبلیغ در بازار حرف اول و آخر را می‌زند.
 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از نمایشگاه منتخب کارآفرینان‌سازان بسیج سازندگی خوزستان با محوریت محصولات اقتصاد مقاومتی کارآفرینان و تولیدکنندگان بومی که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برپا شده بود بازدید کرد.

این نمایشگاه به صورت موقت از محصولاتی مانند دام و طیور، پوشاک، خدمات پزشکی، محصولات چرم، فرش و صنایع دستی و دیگر موارد برگزار شده است و غرفه‌داران در آن به بیان دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند.

از مهم‌‌ترین خواسته‌های غرفه‌داران حمایت از محصولات تولید شده و اعتمادسازی از سوی دستگاه‌‌های اجرایی است. آنها همچنین از وعده‌های بی‌اساس مسئولان در راستای حمایت و مساعدت گله کردند.

موسوی‌فرد در حاشیه بازدید از غرفه‌ها اظهار داشت: برای جوانان باید الگوها تعریف و در اختیار آنها قرار داده شود.

وی بیان کرد: فرهنگ نسل‌های امروز باید تغییر کند چرا که گروهی از جوانان شغل را در ادارات دولتی می‌دانند.
 
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: فرصت‌های شغلی بسیاری در سطح کشور وجود دارد که باید از آنها حمایت و بهره‌برداری کرد.
 
وی با بیان این‌که اگر تولیدکننده بتواند نگاه مشتری را جلب کند برنده است، ادامه داد: تولید ابتدا باید بتواند با دیگر محصولات رقابت ایجاد کند و ثانیا قیمت آن باید منطقی باشد به عبارتی کیفیت و قیمت باید در کنار یکدیگر باشند.

موسوی‌فرد با تاکید بر این‌ که نگاه مردم را نسبت به تولید باید تغییر داد، گفت: با توجه به وضعیت فعلی کشور باید بتوان در میان تولیدات رقابت ایجاد کرد.

امام جمعه اهواز با تاکید بر دقت در نوع بسته‌بندی محصولات و جلب توجه مشتری در نگاه اول، افزود: برای عرضه محصولات به بازار باید رقابت ایجاد کرد. تبلیغ در بازار حرف اول و آخر را می‌زند که در همین راستا از فضای مجازی باید استفاده کرد.
 
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار