نماینده ولیفقیه در استان خوزستان با تاکید بر دقت در نوع بستهبندی محصولات و جلب توجه مشتری در نگاه نخست گفت: برای عرضه محصولات به بازار باید رقابت ایجاد کرد و تبلیغ در بازار حرف اول و آخر را میزند.
حجتالاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسویفرد نماینده ولیفقیه در خوزستان
از نمایشگاه منتخب کارآفرینانسازان بسیج سازندگی خوزستان با محوریت
محصولات اقتصاد مقاومتی کارآفرینان و تولیدکنندگان بومی که در مصلی امام
خمینی(ره) اهواز برپا شده بود بازدید کرد.
این
نمایشگاه به صورت موقت از محصولاتی مانند دام و طیور، پوشاک، خدمات پزشکی،
محصولات چرم، فرش و صنایع دستی و دیگر موارد برگزار شده است و غرفهداران
در آن به بیان دغدغهها و درخواستهای خود پرداختند.
از
مهمترین خواستههای غرفهداران حمایت از محصولات تولید شده و اعتمادسازی
از سوی دستگاههای اجرایی است. آنها همچنین از وعدههای بیاساس مسئولان
در راستای حمایت و مساعدت گله کردند.
موسویفرد در حاشیه بازدید از غرفهها اظهار داشت: برای جوانان باید الگوها تعریف و در اختیار آنها قرار داده شود.
وی بیان کرد: فرهنگ نسلهای امروز باید تغییر کند چرا که گروهی از جوانان شغل را در ادارات دولتی میدانند.
نماینده
ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: فرصتهای شغلی بسیاری در سطح
کشور وجود دارد که باید از آنها حمایت و بهرهبرداری کرد.
وی
با بیان اینکه اگر تولیدکننده بتواند نگاه مشتری را جلب کند برنده است،
ادامه داد: تولید ابتدا باید بتواند با دیگر محصولات رقابت ایجاد کند و
ثانیا قیمت آن باید منطقی باشد به عبارتی کیفیت و قیمت باید در کنار یکدیگر
باشند.
موسویفرد با تاکید بر این که نگاه مردم را نسبت به تولید
باید تغییر داد، گفت: با توجه به وضعیت فعلی کشور باید بتوان در میان
تولیدات رقابت ایجاد کرد.
امام جمعه اهواز با تاکید بر دقت در نوع
بستهبندی محصولات و جلب توجه مشتری در نگاه اول، افزود: برای عرضه محصولات
به بازار باید رقابت ایجاد کرد. تبلیغ در بازار حرف اول و آخر را میزند
که در همین راستا از فضای مجازی باید استفاده کرد.