تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۸۴۷۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین روش خرید رپورتاژ خبری
رپورتاژ خبری یا همان رپورتاژ آگهی، یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های شما در دنیای اینترنت است. با انتشار یک رپورتاژ خبری خوب در سایت‌های معتبر، نه تنها آگاهی کاربران نسبت به کسب و کار شما بیشتر می‌شود، بلکه بک لینک هایی دریافت می‌کنید که در افزایش رتبه گوگل (و بهبود سئو) شما تاثیر چشم‌گیری خواهند داشت. نوین می‌تواند در انتشار رپورتاژ شما با قیمت بهتر و تاثیرگذاری بیشتر همراهتان باشد
رپورتاژ آگهی چیست؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم تعریف دقیق رپورتاژ آگهی و یا رپورتاژ خبری ساعت 24 است. رپورتاژ آگهی به معنی انتشار یک مقاله از شما در سایتی دیگر است که معمولا با هدف معرفی یک محصول و یا لینک سازی جهت بهبود وضعیت سئو انجام میشود. در این مقاله تلاش میکنیم بیشتر در مورد خرید رپورتاژ و استانداردهایی که باید در آن رعایت شود صحبت کنیم.

سایت های بسیاری وجود دارند که به صورت مستمر در حال تولید محتوا هستند و روزانه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب میکنند. یکی از راه های درآمدزایی این سایت ها فروش رپورتاژ آگهی است. این سایت ها با توجه به اعتبار دامنه و تعداد بازدیدکنندگان روزانه خود، مبلغ مشخصی را برای درج یک مقاله از طرف شما در سایت خود دریافت میکنند. شما مقاله مورد نظر خود را به آنها ارایه میدهید و در بخش هایی از آن برای سایت خود لینک سازی میکنید..

به بیان دیگر رپورتاژ آگهی نوعی متن برای معرفی خدمات یا محصول یا ویژگی های کسب و کارتان می باشد و همچنین رپورتاژ خبری، یک خبر از کسب و کارتان (ترجیحا واقعی) را منعکس میکند. متن ریپورتاژ می بایست در یک سری از سایت های پر بازدید خبری و یا مرتبط با کسب و کارتان درج شود. البته در داخل متن چند کلمه کلیدی هدف می باید به سایت شما لینک شود.

تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.

اهمیت لینک سازی در فروم ها

لینک سازی در فروم ها یکی از تکنیک های کلاه سفید در ایجاد بک لینک های موثر است. اما چرا لینک سازی در انجمن ها برای ما با اهمیت است؟ به چند دلیل :

در هر فروم شما می توانید به ۳ روش لینک سازی کنید.

از اکثر انجمن ها می توانید بک لینک های دوفالو بگیرید.

تعداد زیادی فروم وجود دارند و تقریبا یک منبع بی پایان برای لینک بیلدینگ هستند!

بر اساس تعریف، برندینگ ( یا همان توسعه برند و با کمی تخفیف برندسازی در منابع فارسی ) نوعی تمرین بازاریابی است که یک کسب‌وکار، نام، نماد یا طرحی را که متعلق به خود کسب‌وکار بوده و به راحتی قابل شناسایی است را خلق می‌کند. برندینگ برای کسب‌وکار‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اما پرسش اصلی این است که چرا برندسازی تا این اندازه برای کسب‌وکارها ارزشمند و مهم است؟

این پرسش را می‌توانیم از جوانب مختلفی پاسخ دهیم. اما پاسخ فعالان حوزه‌ی مارکتینگ نسبتاً جذاب‌تر است:

با تبدیل شدن نشان یک کسب‌وکار به برند، فروش بسیار آسان می‌شود. دیگر نیازی نیست تا به مشتریان ثابت شود که محصولات شرکت دقیقاً همان چیزی است که به دنبالش هستند. اگر بخواهیم در یک جمله از فواید توسعه برند صحبت کنیم باید بگوییم که پس از تبدیل شدن به یک برند، بخش فروش می‌تواند نفس راحتی بکشد.

بدون شک تمامی شرکت‌ها از ارزش و قدرت برندسازی اطلاع دارند، اما همه‌ی آنها نمی‌توانند خود را به یک برند موفق تبدیل کنند. علت نیز کاملاً واضح است. برندینگ نیز همانند سایر فرایندهای موجود دارای اصول و قواعدی است. این اصول در بخش بعدی به تفصیل بررسی شده است.

دلایل استفاده از رپورتاژ و تاثیرات رپورتاژ آگهی

در ادامه ی این مقاله قصد داریم مزایای رپورتاژ خبری را برای شما تشریح کنیم.

معرفی کامل برند یا محصول

معرفی برند به خوانندگان یک سایت پربازدید دیگر

برندسازی اینترنتی توسط رپورتاژ

هزینه مناسب رپورتاژ خبری

بهبود جایگاه سایت شما در جستجوهای اینترنتی

دائمی بودن رپورتاژ خبری

رپورتاژ شما را به صورت کامل معرفی می کند

همانطور که در مقاله رپرتاژ آگهی چیست ذکر کردیم رپورتاژ در واقع مقاله ای است که شما در سایت های معتبر منتشر می کنید.

شما می توانید خود و خدمات تان را به صورت کامل به مخاطبین یک سایت معرفی کنید و در آنها یک احساس نیاز به شما و خدمات تان ایجاد کنید. در واقع شما از جملات تبلیغاتی استفاده نمی کنید بلکه محتوایی ایجاد می کنید که مضاف بر مفید بودن مخاطبین را به خرید ترغیب می کند و در نهایت کسب و کار شما را بهبود می بخشد.

مخاطبین رپورتاژ را می خوانند

یکی از مهمترین تاثیرات رپورتاژ آگهی این است که در بین محتواهای اصلی یک سایت نمایش داده می شود نه در جایگاه های تبلیغاتی، این بدان معناست که رپورتاژ شما قطعا به چشم خوانندگان خواهد خورد و اگر یک عنوان جذاب داشته باشد توجه آنها را برای خواندن به خود جلب می کند.در واقع در رپورتاژ شما از اعتبار یک سایت برای جذب مخاطب استفاده می کنید.

ویژگی سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی

سایتی که برای درج رپورتاژ آگهی انتخاب می شود باید از هر جهت مناسب باشد تا هم هزینه اضافه نپردازید و هم اعتبار سایتتان را از بین نبرید. هدف رپورتاژ آگهی گرفتن بک لینک است. به همین علت سایت مبدا اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب سایت مبدا به لینک دهنده در رپورتاژ، خصوصیات زیر را در نظر بگیرد. در نظر گرفتن این موارد در هنگام گرفتن رپرتاژ آگهی تا حد زیادی باعث جلوگیری از پنالتی شدن سایت در گوگل می شود.

1. اسپم نبودن سایت

2. محلی بودن سایت

3. داشتن آتوریتی بالا (مطلب "آتوریتی چیست؟" را بخوانید.)

4. داشتن بازدید بالا (در وبسایت www.alexa.com/siteinfo میزان الکسا و بازدید هر سایت را می توانید ببینید.)

5. ارتباط وبسایت با سایت شما

تاثیر رپرتاژ آگهی بر سئو سایت

از آنجایی که رپورتاژها معمولا در وبسایت های خوب و معتبری انجام می شود، تاثیر خوبی بر سئو سایت شاهد خواهیم بود. هرچه سرعت ایندکس شدن وبسایت خبری بیشتر باشد، رپورتاژ سریع تر ایندکس می شود و لینک سایت شما زودتر مورد کرال قرار می گیرد. این لینک ها که در دل مطالب علمی درج می شوند، بهترین نوع بک لینک ها به حساب می ایند. اگر وبسایتی که به شما رپورتاژ می دهد، در حوزه سایت خودتان باشد، این تاثیر چند برابر می شود. سایت های خبری معمولا رنکینگ و دامین آتوریتی بالایی دارند و از این رو بهترین گزینه برای انتشار رپورتاژ هستند و سئو سایت را بهبود می بخشند.


:
:
:
آخرین اخبار