تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۸۵۵۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیات های ورزشی نسبت به برگزاری جشنواره تابستانه اقدام کنند
 معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تمام هیات های ورزشی استان نسبت به برگزاری جشنواره ملی تابستانه که از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده جدیت نشان دهند.

 ابراهیم نصیری روز دوشنبه در نشست با روسای کمیته ها و هیات های شهرستانی ورزش همگانی استان اظهار داشت: در این خصوص اعتباری برای هیات های ورزشی استان در نظر گرفتیم و انتظار داریم که تمام هیات ها با یک برنامه ریزی منسجم تا قبل از پایان شهریورماه این جشنواره تابستانه را برگزار کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش استان در بخش ارزیابی عملکرد رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد گفت: ما در هیات همگانی ۳۲ کمیته داریم که اگر هفتگی یک برنامه برگزار کنند می توان برای بیش از نیمی از سال برنامه های مفرح و با نشاط داشته باشیم که در روحیه افراد جامعه موثر است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در طول سال تمام هیات ها را به خوبی رصد می کنیم وبا هیات های کم کار برخورد می کنیم. هدف ما توسعه ورزش در تمام مناطق استان است و در طول چند سال گذشته اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

نصیری بیان کرد: از آنجا که فعالیت در ورزش همگانی در دستور کار تمام دستگاه های اجرایی و نهادها قرار دارد بی شک می توان با همکاری ارگان های استان شاهد اتفاقات خوبی در ورزش های همگانی استان بود.

وی گفت: نهادینه سازی فرهنگ ورزش همگانی، توسعه و ارتقاء سطح سلامتی و ترویج نشاط اجتماعی ، کاهش ناهنجاریهای جسمی و روحی و کاهش هزینه درمان،  ارتقاء نگرش و افزایش مشارکت زنان و مردان در پرداختن به فعالیت های ورزش همگانی و ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه از جمله اهداف مد نظر وزارت ورزش برای توسعه ورزش همگانی است که این موارد در دستور کار ورزش استان قرار دارد. 


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار