تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۸۷۶۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اتفاقات فصل گذشته فینال جام حذفی در گرفتن میزبانی از خوزستان موثر بود
  رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: اتفاقات فینال فصل گذشته جام حذفی بین تیم های فوتبال داماش و پرسپولیس در گرفتن میزبانی از خوزستان موثر بود.

عبدالکاظم طالقانی بیان کرد: سازمان لیگ آیین ‌نامه‌ جدیدی در خصوص مکان دیدار فینال جام حذفی طراحی کرد و در این راستا هفت استان را مشخص کرده که به نوبت فینال جام حذفی در آنجا برگزار می شود و دیگر به این شکل نیست که فینال جام حذفی همه ساله در خوزستان باشد.

وی ادامه داد: من به مسئولان سازمان لیگ گفتم با توجه به تفاهم نامه ای که با استانداری خوزستان بسته شده، قرار بود بازی فینال همه ساله در خوزستان باشد اما گفتند سازمان لیگ در این خصوص آیین نامه جدیدی را طراحی کرده است لذا ما هم تابع قانون هستیم البته نام استان خوزستان در بین هفت استان قرار دارد.

رییس هیات فوتبال خوزستان با بیان اینکه فینال این مسابقات به صورت دوره ای هر سال در یک استان برگزار خواهد شد گفت: به عنوان مثال امسال فینال مسابقات در استان فارس و در شیراز است و سال آینده در جای دیگری برگزار می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه اتفاقات فینال دور گذشته جام حذفی در این موضوع موثر بود افزود:اگر ما به عنوان میزبان قدری مشکلاتمان را برطرف می‌کردیم شاید میزبانی از ما گرفته نمی شد و انگیزه ای برای طراحی آیین نامه جدید نبود، البته نام جام حذفی همان " آزادسازی خرمشهر " است.

طالقانی در ادامه خصوص عملکرد نمایندگان خوزستان در لیگ برتر بیان کرد: با توجه به اینکه تنها چهار هفته از شروع مسابقات می گذرد اکنون زود است که در خصوص عملکرد تیم ها قضاوت کنیم ولی با این وجود هر سه نماینده استان می توانستند بهتر عمل کنند.

وی ادامه داد: بازی صنعت نفت مقابل پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردم و معتقدم که نفت آبادان بازی قابل قبولی ارایهه داد و موقعیت های نماینده خوزستان بیشتر از پرسپولیس بود اما نتوانستند از آنها بهره لازم را ببرند.

رییس هیات فوتبال خوزستان در پاسخ در خصوص عملکرد مارک ویلتموس و آینده تیم ملی همراه با این مربی گفت: اگر بتوانیم تعهداتمان را به خوبی انجام دهیم آینده روشنی خواهیم داشت، ویلتموس یک مربی با دانش بوده و کارش را به خوبی بلد است لذا می توانیم تیم ملی خوبی را در آینده داشته باشیم.

به گزارش ایرنا با تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ ورزشگاه پارس شیراز به عنوان محل فینال فصل جدید جام حذفی فوتبال ایران معرفی شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار