تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۸۷۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با حضور معاون وزیر علوم گشایش یافت
  نمایشگاه کتاب دفاع مقدس روز یکشنبه با حضور محمد تقی نظر پور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سرسرای دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز گشایش یافت.

مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حدود ۶۰۰ عنوان و ۲ هزار جلد کتاب دایر شده که حدود ۱۰۰ عنوان با موضوع دفاع مقدس و بقیه در زمینه های مختلف ادبی ، رمان ، روانشناسی و... است.

سید صدرالدین مرتضوی افزود: این نمایشگاه هر سال مورد استقبال دانشگاهیان قرار می گیرد و با توجه به مصادف بودن با هفته دفاع مقدس، کتب عرضه شده در خصوص دفاع مقدس بیشترین فروش را دارد.

وی بیان کرد: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۲۰ مهر از ساعت هشت صبح تا پنج بعدازظهر برپاست.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز یکشنبه وارد اهواز شد و از پروژه های دانشکده نفت و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز دیدن کرد. وی همچنین با حضور در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از تالار ادبیات و علوم انسانی، مجتمع آزمایشگاه دانشکده کشاورزی، دانشکده مهندسی علوم آب، بافت ساختمان قدیم دامپزشکی، سالن فرهنگی و هنری دانشگاه، مرکز خلاقیت و نوآوری و مجتمع خوابگاهی شهید علم الهدی و حضرت معصومه (س) و بازدید از دانشکده هنر شوشتر از دیگر برنامه های سفر وی به خوزستان اعلام شده است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار