تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۸۸۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روح‌الله عرب قرارداد خود را با نفت آبادان امضا کرد
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در حالیکه از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم با پادرمیانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با این تیم قرارداد بستم.

روح‌الله عرب امروز در گفت‌وگو با فارس در آبادان اظهار کرد: در حالی قرارداد خود را با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نهایی کردم که از دو تیم فولاد و پیکان نیز پیشنهاد داشتم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: شاید اگر پادرمیانی مدیرعامل و سخنگوی باشگاه صنعت نفت نبود در این مجموعه نمی‌ماندم برای اینکه به محض ورودم به باشگاه عده‌ای از وضعیت آسیب دیدگی‌ام پرسیدند.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: برای ثبت قرارداد با صنعت نفت به هیچ عنوان به مسائل مالی توجه نکرده و قسم می‌خورم که مبلغ قراردادم از سال گذشته هم کمتر است ولی انتظار داشتم برخورد بهتری با من که سالها در این تیم توپ زده‌ام بشود.

وی از علت ماندگاری‌اش در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت و خاطرنشان کرد: شرایطی در آبادان وجود داشته که کار را برای من راحت می‌کند به خوبی می‌توانم در کنار مسئولان تیم فوتبال صنعت نفت و مردم آبادان کار کنم.

عرب تصریح کرد: همیشه گفته‌ام که در فوتبال بعد از خدا هر چه دارم را مدیون صنعت نفت و مردم آبادان هستم.

وی با اشاره به وضعیت آمادگی خود اضافه کرد: چند هفته‌ای است که با حضور در تمرینات یکی از تیم‌های مازندارنی آمادگی خود را محک زده و مشکلی برای حضور در میادین ندارم.

وی در پایان گفت: امیدوارم سال جدید سال خوبی برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و مردم این شهر باشد.

روح‌الله عرب فصل گذشته در دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز از ناحیه رباط صلیبی آسیب‌دیده و شش ماه از میادین دور بود.

برچسب ها: صنعت نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار