تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۸۹۱۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جام جهانی از ماهشهر گرفته شد/ برگزاری یک تورنمنت جایگزین در بندر
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: علیرغم میل و اراده فدراسیون کشتی و همکاری‌های مشترک ابتدایی، اتحادیه جهانی کشتی مکاتباتی را با ما صورت داده که در آن برگزاری جام جهانی در ایران را فقط منوط به میزبانی تهران دانسته است.
 حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران امروز در خصوص تکلیف نهایی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی که قرار بود در ماهشهر برگزار شود اظهار کرد: در خصوص میزبانی جام جهانی علیرغم میل و اراده فدراسیون کشتی و همکاری‌های مشترک ابتدایی، اتحادیه جهانی کشتی مکاتباتی را با ما صورت داده  که در آن برگزاری جام جهانی در ایران را فقط منوط به میزبانی تهران دانسته است.

وی ادامه داد: تحت هیچ عنوان برای این میزبانی شهر دیگری مورد قبول اتحادیه جهان کشتی نبوده و حتی این اتحادیه تهدید کرده است که در غیر این‌صورت، رقابت‌ها از ایران گرفته می‌شود و فدراسیون نیز با جریمه روبرو خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این موضوع از اراده فدراسیون کشتی ایران خارج بوده و طی مکاتباتی که با اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت کشتی استان خوزستان صورت گرفت، اعلام شد که این رقابت‌ها در تهران برگزار خواهد شد.

رنگرز یادآور شد: در تلاش هستیم تا به جای رقابت‌های جام جهانی، یک تورنمنت معتبر دیگری با همان کیفیت در بندر ماهشهر برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که ممکن است جام جهان پهلوان تختی بار دیگر در ماهشهر برگزار شود یا خیر، خاطرنشان کرد: جام جهان پهلوان تختی نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های فدراسیون برای برگزاری آن در بندرماهشهر باشد، اما گزینه نهایی ما نیست.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار