تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۸۹۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵۵ رام قطار روزانه زائران را به مرزهای خوزستان منتقل می‌کنند
رئیس پلیس راه‌آهن کشور گفت: روزانه تعداد ۵۵ رام قطار در زمینه جابه‌جایی زائران اربعین حسینی به استان خوزستان و تعداد ۴ رام قطار در مسیر شلمچه به خرمشهر در حال خدمت‌رسانی است.
  سرهنگ حشمت‌الله ملکی در حاشیه بازدید از پایانه بین‌المللی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس راه‌آهن با توجه به وظایف محوله تدابیر انتظامی را برای مسافران اندیشیده است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی پلیس راه‌آهن به صورت شبانه روزی بوده و تمام تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راه آهن کشور افزود: با عنایت به ماموریت بسیار مهم اربعین حسینی و ضرورت برقراری نظم و امنیت در حوزه راه‌آهن کارکنان این پلیس با تعاملات صورت گرفته با فرماندهان استان‌ها همواره تدابیر قرارگاه مرکزی اربعین و پلیس پیشگیری ناجا را سرلوحه خدمت‌رسانی خود می‌کنند.

وی افزود: روزانه تعداد 55 رام قطار در زمینه جابه‌جایی زائران اربعین حسینی به استان خوزستان و تعداد 4 رام  قطار در مسیر شلمچه  به خرمشهر در حال خدمت‌رسانی است.

رئیس پلیس راه‌آهن کشور با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده در راستای موج بازگشت زائران گفت: زائران در زمینه زمان‌بندی حضور در ایستگاه موارد لازم را رعایت کنند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار