تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۸۹۳۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سقوط پراید در کانال آبیاری کشاورزی گتوند موجب مرگ ۲ نفر شد
 سقوط پراید در کانال آبیاری کشاورزی گتوند موجب مرگ ۲ نفر شد

حادثه سقوط خودروی پراید درکانال بزرگ آبیاری کشاورزی در نزدیکی روستای سله چین در بخش مرکزی شهرستان گتوند ۲ پسر را به کام مرگ کشاند.

رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند روز جمعه با بیان اینکه این حادثه حدود ساعت۱۱:۳۰ دقیقه به این مرکز اعلام شد، افزود: پس از اطلاع، نیروها با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
عیسی بشیری افزود: خودروی پراید سه سرنشین داشت، که ۲ پسرنوجوان و جوان  هشت و ۱۸ساله از سرنشینان این خودرو غرق شدند، و یک پسر ۱۰ ساله نجات یافت.

کانال بزرگ آبیاری کشاورزی که برای تامین آب اراضی کشاورزی شهرستان گتوند و کشت و صنعت کارون از دهه های گذشته احداث شده است، به دلیل نداشتن گاردریل  و علائم هشدار دهنده کافی هرساله صحنه حوادث ناگواری در طول مسیر است.
تاسیسات و سازه های آبی کانال بزرگ آبیاری کشاورزی شهرستان گتوند زیر نظر شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ(گتوند) سازمان آب و برق خوزستان است.
کمبود امکانات امداد رسانی مدیریت بحران شهرستان گتوند در حوادث، مشکلات زیادی را برای نیروهای امدادی عملیاتی ایجاد می کند.


جسد یکی از غرق‌شدگان در کانال آبیاری گتوند از آب گرفته شد
مسئول آتش نشانی شهرداری گتوند گفت: جسد پسربچه هشت ساله از غرق شدگان حادثه سقوط خودروی پراید درکانال بزرگ آبیاری کشاورزی گتوند با کمک نیروهای امدادی عملیاتی از آب بیرون کشیده شد.

روح الله نصیری اظهارداشت: جسد این کودک با آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان کارون شهرستان گتوند انتقال داده و در پی اطمینان از نداشتن علائم حیاتی و تایید مرگ به سردخانه منتقل شد.
وی ادامه داد: جستجو برای پیداکردن دومین پسر غرق شده در این حادثه، با حضور غواصان شوشتر، نیروهای امدادی عملیاتی و دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان گتوند ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، یک‌دستگاه خودروی پراید حدود ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه با سه سرنشین در محدوده روستای سله چین بخش مرکزی شهرستان گتوند به داخل کانال بزرگ آبیاری کشاورزی سقوط کرد، که موجب مرگ پسر بچه حدود هشت ساله و یک جوان حدود ۱۸ ساله شد، سرنشین سوم یک نوجوان ۱۰ ساله بود که نجات یافت.
کانال بزرگ آبیاری کشاورزی که برای تامین آب اراضی کشاورزی شهرستان گتوند و کشت و صنعت کارون از دهه های گذشته احداث شده است، به دلیل نداشتن گاردریل و علائم هشدار دهنده مناسب هرساله حوادث ناگواری در طول مسیر این کانال رخ می دهد.
تاسیسات و سازه های آبی کانال بزرگ آبیاری کشاورزی شهرستان گتوند زیر نظر شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ(گتوند) سازمان آب و برق خوزستان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار