تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۸۹۴۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تردد بیش از۶۵۰ هزار نفر از مرز چذابه
 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تا صبح روز اربعین ۶۵۴ هزارو ۷۶ نفر از مرز چذابه تردد کردند .

غلامعباس بهرامی نیا با اشاره به تردد ۲۴ ساعته زائرین اربعین حسینی یک روز قبل از اربعین حسینی در پایانه مرز چذابه اظهار داشت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ هزار و ۲۸۵  نفر از مرز چذابه وارد خاک ایران شدند که شامل زائران ایرانی و اتباع خارجی هستند و در همین مدت  ۲ هزار و ۱۴۱ نفر زائر ایرانی و اتباع خارجی از این مرز خارج شدند.
بهرامی نیا ادامه داد : از اول ماه صفر تاکنون یک میلیون و ۷۶ هزار و۷۷ نفر از ۲ مرز شلمچه و چذابه وارد کشور شدند و یک میلیون و ۴۹۸ هزارو ۹۳۶ نفر از ایران به کشور عراق عزیمت کردند .
وی با اشاره به تردد مرز شلمچه بیان کرد : در این مدت تردد یک میلیون و ۸۷۴ هزار و ۲۳۷ نفر در سامانه پایانه مرزی شلمچه ثبت شده است .
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان از استقرار اتوبوس های مسافری برون استانی در ۲ مرز خوزستان گفت و ادامه داد : خارج از پایانه اتوبوس های لازم برای جابجایی زائران تا مقصد و پارکینگ به صورت ۲۴ ساعته برقرار است تا از این طریق زائران به مقصد خود برسند.

بهرامی نیا با اشاره به تردد روان در ۲ پایانه مرزی خوزستان ادامه داد : به زائران حسینی در پایانه های مرزی توصیه می شود مدارک خود را قبل از ورود به پایانه کنترل و اماده کنند تا هنگام ورود به سالن پایانه بدون معطلی از گیت ها عبور کنند .

از ابتدای ماه صفر تا کنون بیش از ۶۵۰هزار زائر از مرز چذابه به کربلای معلی مشرف شدند ، حرکت زائران اربعین حسینی از مرزهای چهارگانه کشور که از اول ماه صفر آغاز شده همچنان ادامه دارد و تردد زائران برای خروج از کشور به صورت روان برقرار است .

چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار