تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۸۹۴۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت رکوردی تاریخی در شرکت توسعه نیشکر
پایان عملیات کاشت نیشکر در سطح بیش از ۲۲۶۰۰ هکتار از اراضی توسعه نیشکر/ثبت رکوردی تاریخی در توسعه نیشکر/جهش در بازسازی اراضی آسیب دیده و حرکت به سمت تولیدی پایدار

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: اکنون عملیات کشت نیشکر در سطح ۲۲۵۸۰ هکتار با ثبت رکوردی تاریخی همزمان با پایان یافتن عملیات کشت، در کشت و صنعت نیشکر دهخدا در مجموعه شرکت توسعه نیشکر نیز به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: اکنون عملیات کشت نیشکر در سطح بیش از۲۲۶۰۰ هکتار با ثبت رکوردی تاریخی همزمان با پایان یافتن عملیات کشت، در کشت و صنعت نیشکر دهخدا در مجموعه شرکت توسعه نیشکر نیز به پایان رسید.
دکتر ناصری افزود: امسال بیشترین میزان کشت را در واحدهای هفتگانه جهت جبران خسارت‌های ناشی از خشکسالی و سیل اخیر داشته‌ایم و نسبت به سال گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش کشت داشته‌ایم.
وی ضمن تشکر از زحمات کلیه پرسنل کشت و صنعت‌های نیشکری در تحقق این میزان کشت، یادآور شد: ثبت این رکوردهای عالی نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران مجموعه نیشکر و همدلی و همکاری آنها در جهت رونق و شکوفایی تولید است.
دکتر ناصری تصریح کرد: کشت حداکثری امسال با هدف جبران خسارت‌های خشکسالی و سیل اخیر، با برنامه‌ریزی دقیق صورت پذیرفته تا بتوانیم به تدریج در سال‌های آتی، تولید را به چرخه طبیعی خود بازگردانیم و عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم.

:
:
:
آخرین اخبار