تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۸۹۶۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات لیگ برتر فوتسال در نیم فصل دوم آغاز شد
تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پنجشنبه ۹ آبان ماه در سالن شهرک نفت اهواز راس ساعت ۱۸ به مصاف تیم شاهین کرمانشاه می‌رود.
  تیم فوتسال ملی حفاری اهواز 5 شنبه 9 آبان ماه در سالن شهرک نفت اهواز راس ساعت 18 به مصاف تیم شاهین کرمانشاه خواهد رفت این بازی در غالب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشوربرگزار خواهد شد و در واقع هفته اول دور برگشت این مسابقات است .

تیم ملی حفاری اهواز در حالی به مصاف شاهین کرمانشاه می‌رود که نیم فصل اول مسابقات را با 18 امتیاز درمکان هشتم جدول رده بندی چهارده تیمی قرار گرفت درمقابل تیم شاهین کرمانشاه با 10 امتیاز در مکان سیزدهم جدول قراردارد و می‌توان گفت این تیم یکی از تیم‌های پایین جدول است. تیم ملی حفاری اهواز با سرمربی‌گری یعقوب مراغی امسال تبدیل به تیم جوانی شده و بازی‌های متفاوت و نسبتا خوبی از خود به نمایش گذاشته است. 

این تیم درحالی به مصاف شاهین کرمانشاه می‌رود که در صورت پیروزی تعداد امتیازات خود را به عدد 21 می‌رساند وخود را به جمع مدعیان می‌رساند. مراغی سرمربی این تیم چندی قبل در مصاحبه‌های خود اعلام کرد که صعود به مرحله پلی اف از مهمترین اهداف خود و باشگاه ملی حفاری است. بنابراین شاگردان مراقی در این دیداربا انگیزه برد به مصاف شاهین کرمانشاه می‌روند. زردپوشان به خوبی می‌دانند برای رسیدن به رده‌های بالای جدول به این سه امتیاز نیاز مبرمی‌دارند و نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند. 

درمقابل تیم شاهین کرمانشاه شرایط متفاوتی با حریف خود دارد آنان با 10 امتیاز در مکان سیزدهم جدول قراردارند و می‌توان گفت این تیم یکی از تیم‌های پایین جدول است و برای بهبود وضعیت خود نیاز به کسب امتیاز کامل این دیدار دارند و با انگیزه پیروزی پا به میدان مسابقه می‌گذارد اما بپردازیم به آمار دوتیم تاهفته سیزدهم این رقابتها. تیم ملی حفاری اهواز تاکنون از 13 بازی انجام شده 5 برد 3 تساوی و5 شکست بدست آورده است درمقابل تیم شاهین کرمانشاه با برگزاری 13 بازی 2 پیروزی 4 تساوی و 7 شکست بدست آورده است.

تیم ملی حفاری در نیم فصل مسابقات 29گل به ثمر رسانده و 37 گل خورده دارد و تفاضل گل منفی 8 بدست آورده است درمقابل تیم شاهین کرمانشاه 27 گل زده و 35 گل خورده و همانند حریف اهوازی خود تفاضل گل منفی 8 بدست آورده است .بهترین بردخانگی ملی حفاری در هفته چهارم مقابل ستارگان ورامین بود که با نتیجه 5 بر2 زردپوشان به پیروزی دست یافتند و بهترین بردخارج از خانه درهفته دهم در بندرعباس بدست آوردند آنان بانتیجه 2 برصفر آذرخش راشکست داده بودند.

بدترین شکست ملی حفاری هم درهفته سوم مقابل اهورا در بهبهان بانتیجه 7 بر1 رقم خورد اما تیم شاهین کرمانشاه بهترین برد خانگی خود باخته هشتم جشن گرفته است این تیم در کرمانشاه بانتیجه پرگل 6 بر یک  اهورای بهبهان را شکست داد. همچنین درهفته نهم درشهر ورامین بهترین برد خارج از خانه را با نتیجه 3 بر1 به نفع خودشان رقم زدند. بدترین شکست کرمانشا هی‌ها در هفته سیزدهم بود که با حساب 6 بر2 در شاهین شهرمقابل‌ها یپرشهر شکست خوردند. 

به‌ هرحال با این توضیحات وآمارهای مختلف تیم ملی حفاری اهوازبه دلیل میزبان بودن دراین مسابقه شرایط راحت تری نسبت به میهمان خوددارد البته بازی کردن مقابل تیم های ته جدولی همیشه آسان نبوده و تیم حریف در این دیدار چشم به 3امتیاز این بازی هم دارد و تساوی هم برای شاهین رضایت بخش است اما به کارمی حفاری نمی‌آید.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار